Dag 50 Én weer water :-), héél véél water!

Nederland, Zeewolde

Én gelukkig niet uit de lucht.
Ontbijtje op de boot en we gaan heerlijk varen. Wat meer bewolking, maar ook best veel zon, nog steeds prima weer, wel behoorlijk :-) wat koeler.

We varen op ons gemak naar Harderwijk, heerlijk weer eens op het water te zijn, geeft zo'n rust.
Het is nog erg stil, weinig vaarverkeer, dat zal volgende week, als de vakanties beginnen, wel anders zijn.
Ook in Harderwijk is het niet echt druk, maar net genoeg om gezellig te zijn.
Ik maak voor het eerst gebruik van de
"Aanuit app" (voor betalen van een camperplaats, ligplaats of stroom), die ik ook voor de camper heb, dat heeft even wat voetjes in de aarde voordat het werkte, maar de stroom in de boot doet het :-).

Terrasje gepakt voor een bakkie koffie en cola.
De musjes houden ons gezelschap op tafel en genieten van het koekje bij de koffie, ze eten zelfs uit je hand.
Daarna, een stuk verderop, een heerlijk broodje garnalen kroket gegeten. Ja, van vis weten ze in deze contreien alles.
Ik loop nog het stadje in, de winkeltjes verkennen en Gj gaat weer voor het terras met een witte wijn deze keer. Waar ik later aanschuif voor een aperolspritz :-), lekkerrrrr.

Terug naar de Gympie (zo heet de boot van Gj). Pfffff we zijn net te laat terug en moeten havengeld betalen, niet opgelet :( nou ja, eigenlijk zijn de tijden aangepast van 16.00 u naar 15.00 u, ach ja, eigen schuld dikke bult.

In Zeewolde tuurlijk de Lidl aangedaan voor eten vanavond, morgenavond en mijn ontbijt voor morgen.
Het worden vandaag wraps met zalm op de boot en daarna naar mijn eigen huis op wielen, ook weer fijn.

Morgen ga ik lekker fietsen, vanavond nog een leuk tochtje opzoeken.