Dag 10

Indonesië, Kalibaru

Weer een vroegertje, om half 7 vertrekken we voor de laatste etappe van Batu naar KALIBARU, een reis langs rubber, cacao- en koffieplantages, verder door Oost-Java. Weer een heerlijke lunch onderweg. Het weer lekker, alhoewel de wolken in de loop van de dag weer opkomen.

Ik twijfel eraan de optionele excursie alsnog te boeken, Margreetje heeft er geen zin in en samen uit samen thuis, dus ik ga ook niet.

Rustige rit vandaag, iedereen is wel een beetje verzadigd van de lange busritten en we kijken allemaal uit naar Bali.

We overnachten in een landelijk gelegen hotel vlakbij een specerijplantage. Volgens Francky, niet zo luxe, maar de omgeving is fantastisch, midden in de jungle, prachtige bloemen en een prima huisje. Schoon en een goed bed, wat wil een mens nog meer.

We gaan nog even een baantje trekken, maar het gaat onweren, dus lekker op het terras gezeten, even kas opmaken, en mijn pin bijwerken.
Op dit moment geen Wifi, dus de update is wat later dan jullie van me gewend zijn.

Straks een hapje eten en er weer vroeg in. Om 5 uur gaat de wekker voor ons vertrek naar de ferry.

Ben benieuwd hoe die koffie smaakt, ja. Alweer je laatste etappe. Nou ja, daarna genieten op Bali. Bij pa geweest alles goed. kan zelf weer betalingen doen. Met ma minder. Mogelijk moet ze met haar 99 jaar nog het z'huis in. Heeft mogelijk een vorm van huidkanker op haar been. Goedaardig dan thuis behandelen. Kwaadaardig dan moet er ff gesneden worden. Ze zal er echter niet aan overlijden, maar ja heeft wel impact. Morgen de uitslag. Ik hou je wel op de hoogte. Zou me er verder niet druk om maken. Geniet van de laatste etappe en van Bali. Gertjan

Gertjan 2013-05-22 17:19:05

Koffie niet geproefd, trouwens hier helemaal nog geen koffie op! Wat vervelend te horen. Sterkte en doe haar de groetjes.