Dag 7 Jodhpur

India, Jodhpur

Vroeg uit de veren.

Erna wordt ziek wakker helaas, de "jelly belly", zoals ze het hier noemen, maar hoe het ook mag heten, zij voelt zich zwaar k.. ! Erna is de derde in rij, dus 50% van onze groep heeft er al aan moeten geloven. Hoop dat ik bespaard blijf deze reis

In de ochtend rijden we naar de `blauwe stad`Jodhpur (Erna slapend en bijkomend) het gaat de goede kant op.

We verblijven in Hotel Devi Bhawan, een groene oase, wat prachtig is deze plek. Zelfs een zwembad ontbreekt niet.

Erna duikt meteen het bed in als we aankomen en slaapt lekker verder, het ergste is achter de rug gelukkig.
Ik lunch met de rest van de groep en luier ook een beetje op de kamer.
Erna gaat voor een uurtje mee naar het zwembad, doet haar zichtbaar goed.

Loop nog een beetje rond, beetje foto's maken, appen en pindatten en eet een kopje soep en ga lekker terug naar de koeltje van onze kamer.

Vroeg slapen en morgen fris weer op.

Vertrek 08.00 uur aankomst 13.30 uur 313 km.