Stormachtig Zoutelande

Nederland, Zoutelande

De camper gaat heen en weer, de buren in rep en roer, het stormt, nou ja, het waait hard.
Daardoor wat onrustig geslapen.

Nu het niet zo goed weer is, de camper 2 persoons aan het maken. De bijrijdersstoel jasvrij, zodat die gedraaid kan worden. De vloer en de matjes weer stofvrij, wc en keuken schoon.
Én, de afwas van 2 dagen :-) ;-)
Is alles weer netjes en op orde als Vanja komt morgen.

Doe vandaag verder lekker niets, straks naar het strand stukje lopen, kijken wat de wind daar doet.
Nou niet helemaal niets natuurlijk, gewoon niets bijzonders.
Vanochtend vooral binnen gezeten, lekker gelezen en gezorgd dat mijn boeltje buiten niet wegwaaide, paar stenen gevonden ter verzwaring van mijn kleed. Broodjes gehaald bij bakker Bastiaan op de camping.

En vanmiddag naar het strand, op de wind na is het best lekker weer.
Een woeste zee levert natuurlijk wel weer mooie plaatjes op. Ga op een beschut plekje in het zand zitten genieten. De zee blijft voor mij altijd geweldig!
Ik loop nog een stuk door de duinen en kom een enorme bunker tegen, met een herdenkteken voor een omgekomen Engelse vliegenier uit 1944.
Bunkers heb ik al op veel plekken onderweg gezien.
En dan waag ik me weer aan de enorme trappen, bijna 100 treden ben ik opgegaan en nu weer naar beneden, terug naar de camping.

Ik zoek een windvrij plekje achter de camper van de buren en kan nog heerlijk in de zon zitten.

Vandaag eten van de snackbar aan de overkant, ik heb weleens beter gegeten :-), maar even niet koken is een keertje makkelijk.

Ik kan zelfs naar Robinson kijken op mijn tablet, de wifi doet het best.

Tot morgen lieve volgers.