Koningslust

Nederland, Koningslust

Ha lieve volgers, vandaag gewoon een een dagje thuis bij P&R.
Een vroeg ontbijt gemaakt door P alles erop en eraan. Grappig, ik slaap heerlijk in Coco en val zo binnen.

R en ik gaan de boodschappen doen voor de bbq vanavond en we doen de verschillende supermarkten en winkels aan in het dorp. Even snel op de hoek van de straat iets halen zal hier niet lukken. Je moet er toch wel opuit, maar wel een stuk gemoedelijker dan bij ons in het westen.
Ons kent ons :-).

Het is lekker buitenweer, lunchen en relaxen, voor mij lezen, P aan zijn camper poetsen en R aan de haakpatronen uitschrijven op de laptop, tot we aan de voorbereidingen beginnen voor het eten.

R haar broer T komt ook gezellig langs.
Het was heerlijk en ontspannen. Ik bevrouwde de bbq, P had die goed opgestookt op "zijn" manier, met een gasbrander, dat ging als een tierelier.

Je merkt toch wel dat we halverwege september zijn beland, het koelt snel af, is sneller donker en wordt vochtig. Even snel naar "huis" iets warmers aantrekken :-) :-).

Als T naar huis gaat, ga ik ook mijn eigen hok in. Mijn rug is moe en ik ga lekker liggen, schrijven lukt nog net, lezen komt er niet meer van, dus oogjes dicht en snaveltjes toe :-).
Morgen alweer de laatste dag hier.