Dag 6 Jaisalmer

India, Jaisalmer

Om 09.00 uur ontbijt, dus heerlijk een beetje uitslapen. Ontbijt stelt deze keer niets voor.

We bezoeken de Jain Tempel, een complex van 9 tempels, we bekijken ze allemaal, prachtig sculpturen uit zandsteen, we maken té veel foto's :)
Daarna shoppen met Erna, is een hel :), maar afdingen kan ze. Ali Babi wil zijn hele shop wel aan haar verkopen, haha, mocht hij willen, of eigenlijk wil hij gewoon dat ze blijft, maakt niet uit dat ze ouder is, zegt hij, de grapjas.

We mogen nog op onze kamer blijven vandaag, lekker, relaxen wat, herschikken onze tassen en worden om 16.00 uur opgehaald voor de volgende belevenis, de woestijnovernachting.

Maar eerst de rit per kameel naar een woestijnheuvel om de zonsondergang te bekijken. Helaas veel zand in de lucht, daardoor niet zo spectaculair.

Bij terugkomst in het kamp worden we opgewacht door de plaatselijke trommelaars en danseressen, de danseressen blijken mannen te zijn, traditie in India, maar lenig zijn ze.

Om 20.45 uur diner, géén succ6 dit maal.
Terug naar de tent en lekker slapen in de tent, want wat de bedoeling was, buiten slapen onder de sterren, is blijkbaar geen optie helaas,

Onze groep telt 6 personen, even voorstellen, Fried en Greet, uit Leiderdorp, Isis uit Gent en Lies uit Gouda, ja Gouda en hoe klein is de wereld (Margreetje) je gelooft het niet, Ruben van Veen is haar ex en Toby Tredgett haar broer. En natuurlijk wij, het leukste stel :)

Vertrek 16.00 uur tot 17.00 uur 45 km.

Jeetje, spannend! Wel echt iets voor jou, Yvon dat kamperen! Hoop dat Erna heel snel opknapt en dat jij die Jelly Belly de baas blijft!

Angela Clavaux 2014-04-15 17:59:19

Ha meiden, wat sneu voor Erna dat ze getroffen is door de Jelly Belly, hoop dat je snel weer opknapt. Ja Vonn hoe is het mogelijk haha ook wel grappig toch? Dag leukste stel.