En weer naar boven

Oostenrijk, Kaprun

Het weer is een stuk beter, nog niet heel helder, maar droog, een soort overgangsfase naar morgen zon :-).

Ik heb toch besloten niet te gaan skiën, wel een lastige beslissing, maar wil toch het risico van een blessure niet nemen. Wil te graag camperen :-) :-), dus laat mijn overjarige spullen lekker hier.

We gaan met z'n drietjes naar boven Martijn opzoeken en lekker lunchen, ook gezellig.
En samen met Ruby kijken of we een wandeling kunnen maken.

Mijn lage sneeuwschoentjes (ooit gekocht voor Moskou) voldoen prima, dus ook mijn snowboots blijven hier, maar dan in de vuilcontainer. Scheelt weer bagage voor terug ;-).

Tot later.

En lekker was het, heerlijke goulashsuppe, dat hoort ook bij wintersport. Na de lunch gaat Martijn weer boarden en wij naar beneden. Ruby zakt nog wel even tot haar knieën in de verse sneeuw van gisteren. Ik ga samen met Ruby naar de burcht wandelen, dat wordt een prachtige wandeling van 4,5 km. met een heerlijk zonnetje inmiddels. Boven was vanmorgen het knap koud, vooral door de wind, want hard vriezen doet het ook boven niet. En beneden dooit het als een gek. Na de gebruikelijke supermarktstop weer op ons appartement aan. Lekker eten (die kaiserschmären van gisteren zijn het niet meer geworden, dus dan maar vandaag :-)) en bankhangen tot de oogjes dichtvallen en na zo'n dag buiten wordt dat vast niet laat.

Tot morgen.

Wat een heerlijke dag en weer bijpassende foto's. Ik geniet mee! Groet, Ron

Ron 2022-02-08 17:51:41

Wijs van je dat je toch niet gaat skieen! Wat ziet de omgeving er toch mooi uit in de sneeuw, super!! Morgen lekker in het zonnetje, geniet lekker met elkaar. X