Op weg naar de Camping

Nederland, Gouda

Ik mag weer :-)

Nog even een bakkie koffie bij mijn lievie, de waardevolle spullen als laatste mee naar beneden, water tanken en even bij Martijn een puzzelplankje ophalen. Natuurlijk ook nog even gezellig een espresso samen. Toch maar een paar van Haasteren puzzels meegenomen nav de weersvoorspellingen en een plankje is wel handig, mijn tafel is net niet groot genoeg.
Boeken, tijdschriften en muziek op mijn tablet, Netflix en Videoland paraat, ik kom de regendagen ook wel door als dat nodig is.

Mijn nieuwe fiets zit prima op de fietsendrager, op pad! En dan een klein uurtje onderweg naar Ulvenhout met een eetbreak onderweg.

Ben benieuwd naar de camping, net zoals Ina, appte ze me gisteren.

Het is nat en het blijft nat. Vers brood gehaald bij de Jumbo vlakbij de camping blijkt.

Ik word warm verwelkomd op de camping, het mannetje achter de receptie weet niet van ophouden en blijft praten, als ik iets nodig heb, als iets niet lukt enz. Ik krijg mijn pleknummer en hij komt zo nog even bij "ons" kijken of alles gelukt is. Ik zeg dat "ons" "ik" is, dat vindt hij bijzonder aan zijn gezicht te zien.
Geen Annie, maar hij zou het kunnen zijn. Ik noem hem Appie :-) scheelt maar twee letters :-)
En ja hoor, ik sta net aan de stroom en daar komt hij, weer hetzelfde verhaal, maar ja, ik heb vaker gekampeerd.

Mooie grote plek met een stenen terrasje, fijn met dit weer. Er kunnen nog wel een paar campers bij op de plek. Mooie heg eromheen, top!
Sta ook waterpas, dat is dan weer fijn om te slapen.

Meteen alweer mijn trekhaakdop kwijt, vergeten bij het wegrijden en Vanja heeft gekeken, hij ligt er niet meer. Pfffffff geleased, denk ik.

Alles op orde voor een weekje hier. Wifi slecht, moet naar het leeshuisje (zo heet dat hier, een klein houten keetje, waar je een boek kunt pakken, daar staat dus waarschijnlijk het modem) voor een beetje ontvangst, maar voor meer dat de pindat en Whatsapp is het niet. Ach ja, dan maar weer mijn mb's gebruiken, wil toch wel graag de finale van legomasters zien vanavond.

Rondje camping, of eigenlijk boerderij gedaan. Prachtige beige koeien hier, iedereen mag helpen. Verder niet op pad vandaag, hopen op beter weer morgen. Voorlopig binnen met de kachel aan.

Het klaart op!! Even naar buiten, een loopje naar de Jumbo, iets lekkers voor bij de koffie gehaald en een heerlijke limoncello bij de Mitra. Stond helemaal bovenin het schap, komt de winkeldame naar me toe en zegt "kunt u er bij, anders help ik u wel hoor" grappig genoeg was ze kleiner dan ik.

Heerlijk Japanse roerbak gegeten, zelfs buiten in het zonnetje, niet te geloven.

Dat was het wel voor vandaag, straks tv kijken, nou ja telefoon kijken en dan lekker in mijn camperbed.

Bye bye

Wat leuk dat je weer onderweg bent! Heel veel plezier en hopenlijk mooi weer!! Liefs van ons xxx

Angela 2021-05-08 20:26:16

Thankx Aan, leuk dat je me weer volgt!