Aankomst en installeren

Nederland, Raamsdonk

Wat een gaaf idee van Albert!

Niet iedereen zal er zijn helaas, Marian en Peter hebben hun camper verkocht en Hans en Alie zijn in Portugal, beide de hoofdrolspelers uit "Balkansoap deel 8*, verder ga ik het zien. Mijn maatjes Ria en Peter zijn er ook ieg.

Op tijd vertrokken, fiets mee, de drager moest ik nog afstellen, had het vandeweek toch iets te strak aangedraaid, naar boven tang en steeksleutel gehaald, snel voor elkaar en op pad, het zonnetje schijnt:-).
Een klein uurtje later tijd ik de camping op en krijg ik mijn plek aangewezen door de niet zo gastvrije gastvrouw. Peter en Ria staan al, zij waren de eerste. De koffie staat natuurlijk al klaar. Even bijpraten en patatjes bestellen voor vanavond.
Af en toe druppelt er weer een groepsgenoot binnen. We kletsen verder waar we bijna een jaar geleden gestopt zijn, bijzonder toch.

Het geboorde gat voldoet perfect, vorstbeveiliging makkelijk toegankelijk en mocht het uitslaan hoef ik niet mijn hele bed overhoop te halen. Gemak dient de mens.

Mooie ruime camping, we hebben de opdracht meegekregen allemaal dwars te gaan staan, ze houden de touwtjes strak hier. Maar het ziet er wel netjes uit zo.

Samen gegeten en daarna lekker mijn Coco opgezocht, precies twee keer vallen :-) :-), beetje rommelen en tv op mijn tablet, ook de wifi is hier top.

Vannacht gewoon slapen in mijn opgemaakte bedje, met de slaapzak bovenop. Het is ieg minder koud dan vorige week. Ria hielp met het dekbed, lastig proppen op een kleine ruimte binnen en vochtig gras buiten, een paar extra handen komen dan goed van pas.

Tot morgen, na de geheime activiteit, ben benieuwd.