Weer op huis aan

Nederland, Ulvenhout

Heel vroeg wakker! Was boos op mezelf dat ik Ina haar verjaardag vergeten was de 11e en dat wreef Vanja er nog lekker in, dus ja kon niet meer slapen.

Frans en Ina hebben vandaag, zoals Ina het noemt het "bos-uitje" een soort familiedag, zij wilden om 8 uur weg, dus ook daarom moest ik vroeg zijn, wilde ze natuurlijk wel uitzwaaien :-)
Ik ging even langs om nog gedag te zeggen en kreeg meteen een ontbijt kopje thee.
Puntje bij paaltje reden ze pas om 9.10 uur weg, maar dat had Frans natuurlijk ingecalculeerd :-)

Ik verder met opruimen en inruimen, fietsendrager er vast op. Ik ga nog even naar de Boerenbond om een bloemetje voor Ina te kopen, is wel het minste natuurlijk.
Leuk hangertje gescoord, zet ik dan ook maar meteen in hun voortent.
Meteen mijn fietsje weer op de drager, klaar voor de terugrit.

Wat is mijn week snel gegaan, genoten van alles en iedereen en al met al is het weer zeker meegevallen. Nu weer lekker op huis aan, ook weer fijn.

Tot over 2 weken in Burgh hoop ik.

Goede reis naar huis, en ik heb weer genoten van je reisverslag, als alles goed gaat zien we elkaar weer snel!!! Groeten ......

Margreet 2021-05-15 11:48:47

Wat een leuke reisverslagen zeg, Yvon!! Super om te lezen!!

Wendy (Martin) 2021-05-15 15:34:56

Leuk om weer een beetje met je mee te reizen! Fijn dat je het zo goed hebt gehad! Mooie camper!

Angela 2021-05-16 11:10:20

Wat een verrassing bij thuiskomst en hebben het vanmorgen buiten aan de voortent opgehangen, krijgt hij vanzelf water. Dankjewel hoor. Het bos-uitje was gezellig in het kampement. Tijdens de fietstocht kregen we veel zegen van boven. Bij de eerste bui waren we net op tijd in een tunnel maar de tweede kwam volgende radar te vroeg en konden hem niet ontwijken. Wat een blubber in het bos. Toen we weg wilden rijden slipte de auto, ik stond er schuin achter. Frans flink gassen en je raad het al. Ik kreeg een lading blubber tegen me aan. Van schrik een stap naar achter en belandde zo in de bosjes. Je herkent deze pose. Hilariteit voor de familie. Zit nu met een ontstoken kloppende middelvinger. Zo even soda halen en kijken hoe dit afloopt. We kijken terug op de gezellige dagen met jullie. Groetjes ook van Frans.