Inpakken en morgen wegwezen

Nederland, Gouda

Nou ja inpakken, het meeste is erin gebleven na mijn Balkan avontuur en mijn gedragen kleren, linnen- en beddengoed liggen schoon weer terug in de kastjes, alleen wat eten voor de eerste dagen ingeslagen, dus ben snel klaar met inruimen. Koelkast aan, dat is wel zo fijn dat dat kan, koud erin en dat blijft zo.

De tuning (opvoeren van de motor) zit er weer op, na het repareren van de turboaansluitslang, waarin een gaatje zat, wat een vreselijke hoge pieptoon gaf, als ik een beetje extra gas gaf (en dat wil ik nog wel eens doen), ontstaan ergens in het begin van mijn Balkanreis, maar gelukkig nog een garantieklus, Veldhuizen is lang bezig geweest het euvel te vinden en toen was de slang niet leverbaar, bijna 3 weken zonder Coco, maar ze is weer oké, zonder fluitjes :-). Dus ik kan weer lekker gassen!

De route weer in de navigatie en hopen op nog wat mooi weer, als dat nog niet op is ;-). Maar de voorspellingen zijn positief, iets minder warm dan de afgelopen weken, maar wel redelijk wat zon.

Tot morgen in Temse, hopenlijk is er nog een plekje voor me op de camperplaats.