Waar ben ik?

Frankrijk, Louviers

Nog in Louviers in:-).
Én het regent weer eens pffff.

Vannacht werd ik wakker, wat hoor ik toch, waarschijnlijk liepen er eekhoorntjes, of vogeltjes over mijn dak gezellig te dribbelen.

Het wordt vandaag dus een lui dagje, vast een beetje mijn boeltje organiseren wat er thuis uit moet, schoonmaken, uitgebreid douchen, want dat heb ik de afgelopen dagen gemist, gewoon lekker lezen en wachten tot het droog wordt, wánt het regent nooit de hele dag ;-).

En idd het wolkendek wordt dunner, ik zie wat blauw verschijnen, (je kan er een hemd van breien, zou de moeder van Carien zeggen, het slaat nergens op, maar toch). Zelfs zoveel blauw dat ik het erop waag en naar het dorp ga wandelen, nou eigenlijk mag je het geen dorp noemen, ik denk 20 huizen, wel hele grote, geen één winkel, zelfs geen Marie, maar wel een Mare (een klein vennetje) en een watertoren.

In een uurtje ben ik weer terug op mijn plekje en kan zelfs nog even in de zon zitten, lekker hoor.

Ik laat me vandaag nog maar een keertje verwennen, het dagmenu is koude rosbief met frietjes en salade, dat lijkt me wel iets.
De restanten van de pizza eet ik morgen wel.
Het was echt heerlijk, super mals vlees, frietjes van verse aardappelen met schil, (het snij apparaat had ik al zien staan) en heerlijke citroenmayo, glaasje wijn erbij, wie doet me wat :-).

Vanmiddag heb ik een mooie camperplek, met voorzieningen, gereserveerd bij een boer in Doornik, België. Afhankelijk van het weer blijf ik daar ook nog 2 nachten.

Ik ga lekker mijn oogjes dichtdoen, mijn boek is uit.

Welterusten.

Slaap lekker Yvonne!

Imke 2023-07-01 22:19:35

Dank je wel

ivie74 2023-07-01 22:20:00

Ha Yvonne, Rustig dagje zo met een mooi maaltje. Ziet er uit als rosbief. Het gaat nu hard. De weg naar huis en Sverre! Mooie dag morgen! Groet Ron