Op visite

Nederland, Gouda

Ha lieve volgers.

Jaja, ik ben weer op pad, al een paar weken in de planning, maar een flinke kou, met hoesten, flink gammel, oppassen, veel te doen en ook slecht weer, maakten dat het een paar weken later werd.
Maar tuurlijk, wat in het vat verzuurd niet.
Ik was er wel aan toe, even niets moeten, lekker alleen op pad, ik geniet daar toch wel erg van.

Vandaag naar Koningslust, gezellig een dan en nacht bij Peter en Ria. Altijd een warm welkom. Én het was mooi weer, dus gaan we heerlijk fietsen door de prachtige Limburgse natuur en mooie (veen)kanalen, natuurlijk een koffiestop op een terras en een biertje bij de oude vrouwengevangenis. Het is net vakantie:-). Behalve dan dat het nog gaat pkenzen de laatste 20 minuten van onze tocht van 45km.

Het diner! Heerlijk verse asperges uit de automaat, grappig hè, geld in een kistje en je pakt een zakje én lekker waren ze! De dochter en schoonzoon (Anne en Willie) kwamen nog even aan, ja, de gastvrijheid kent hier geen tijd, hoe meer zielen, hoe meer vreugd en zo was dat!

De eerste nacht van het seizoen weer in Coco slapen, lekker hoor, maar eerst nog samen gekeken naar "make up your mind".
Heerlijk programma.

De eerste dag smaakt weer naar meer!
Morgen naar Herbeumont, een plaatsje in de Waalse Ardennen, vlak tegen de Franse grens.