Het vervolg van de terugweg

Frankrijk, Rouen

Was best moe gisteren en was al opgestaan met koppijn. Was er duizelig van, relaxen dus! Gegeten en na nog een foto gemaakt te hebben van de gezellige verlichting buiten, dacht ik om een uur of 9, ik klim in mijn bed en ga lekker lezen, nou dat kwam er niet meer van, mijn ogen wilden niet meer open blijven, dus deed ze maar dicht, tot 6 uur vanochtend, dat was nodig blijkbaar.

Vandaag weer fris en fruitig verder, met lekkere fris weer, stralend blauw en 7°.

Op naar mijn volgende en waarschijnlijk laatste overnachtingsplek van deze reis.
Naar de slager iets van 275 km verderop in Harelbeke, off all places :-).

Fijne zondag allemaal!

Dat ging lekker vlot, had er niet bij nagedacht dat het vandaag zondag is, dus heel rustig op de rondweg. Stop voor een laatste dieselvulling (stuk voordeliger dan thuis) en een plaspauze.

Op de rondweg bij Lille probeert er nog een auto voor me af te slaan, haalde me eerst in en bedacht zich nog op het laatste moment om naar rechts te willen, terwijl ik naar links moest, het scheelde niet veel, maar net genoeg gelukkig. Ik heb hem vervloekt, hoorde hij niets van natuurlijk, maar ik was het kwijt :-).

Ik sta bij de slager annex restaurant, echt grappig. Ik wordt welkom geheten in de heerlijk ruikende winkel.
Ik heb genoten van een lekker stokbrood carpaccio, zalig!
Vanavond kan ik iets bestellen, een campermeal, leuk toch. Hij past het aan voor 1 persoon, geen punt bij de slager.
Ik sta op zijn eigen parkeerplaats, zonder enige faciliteit, maar het kost dan ook 0,00.
Morgen naar huis, het weer is níet meer om over naar huis te schrijven, maar het wordt tijd om naar huis te gaan.

Ik ga een stuk wandelen. Kijken wat de omgeving brengt.
Langs de Leie en de omgeving van de slager, het is hier echt België, lelijke blokkendozen als huizen, totaal geen groen of harmony in de buurt. Hier zou ik nog niet dood gevonden willen worden, echt niet! Dat rare witte gebouw is de kerk :(.

Zo mijn camperdiner halen, ben benieuwd. De slager en zijn restaurant hebben het druk, veel verkeer op míj́n parkeerterrein :-).
Én het was heerlijk, keurig verpakt, vers van bbq, want zo wordt alles hier klaargemaakt.

Ff uitbuiken :-)

Fijne avond en tot morgen vanaf, thuis, mijn huis, mijn eerste cocon.