Ze is er bijna!!

Nederland, Zoutelande

Vandaag is mijn laatste week begonnen, alweer de 6e week van mijn avontuur en dat was het :-) een divers avontuur!
Én de eerste dag van "ons" weekje samen.
Nog een schoon bedje en boodschappen dan ben ik er klaar voor.

Voor het eerst is het echt grijs boven mijn hoofd, maar het is droog en het gaat vast weer opklaren!

Van de boodschappen kwam het niet meer, Vanja was er lekker vroeg én met een lekker gebakje.

Na een broodje tussen de middag, een route uitgezet en naar Middelburg gefietst. Ja, het is weer mooi weer geworden, in de middag zelfs weer stralend blauw, wat een mazzel toch weer.
We rijden een mooie route tussen de weilanden, fruitkwekerijen en boerderijen door. Bij een van de boomgaarden klim ik over het hek en pluk wat peertjes en een enorme appel.
Toch weer iets van de boeren grond :-) kunnen leasen.

Middelburg, wat een leuke stad met middeleeuwse huizen, die in perfecte staat worden gehouden, alles blinkt en glimt. Mooie gebouwen, authentieke pakhuizen en een leuke haven. Met een schitterend stadhuis, wat veel weg heeft van ons Goudse stadhuis. Ook hier veel leuke terrasjes eromheen, waar we natuurlijk een gezellig van uitzoeken en een drankje doen én jullie geloven het niet, we hebben tafel 13!! in grote cijfers op een bord geschreven. Het blijft me achtervolgen, mijn NKC equipe nummer.

De terugweg geeft wat opstakels, door een aantal wegopbrekingen en omleidingen vinden we het goede knooppunt niet, maar met Vanja's knooppuntenboekje komen we weer op het juiste pad.
Onderweg komen we een aantal enorme bunkers tegen, ik ga bij eentje naar binnen (op eigen risico) en klim door het kijkgat, even zwaaien.
Én voorbij een roze wolk, daar moeten we natuurlijk even een selfie maken :-).

We komen voorbij de Jumbo en halen lekker vlees en salade, we gaan bbq'en, gezellig, het is een beetje fris, het waait nog steeds behoorlijk.
Alles vastgezet en ja hoor, dan gaat de wind liggen en voelt het ineens een stuk aangenamer aan.

Het was een fijne dag weer samen!

Tot morgen.

Vanja aangekomen en weer samen gefietst ,weer foto’s gemaakt en de boomgaard in.veel plezier 🤩

Lenie 2021-09-25 09:18:23

Dat gaat lukken, dank je Lenie