Over een klein weekje mag ik weer

Nederland, Gouda

Samen met Margreetje en de NRV. Jordanië verkennen was al lang een wens van ons beide en eindelijk gaat het er van komen. Wel spannend i.v.m. de oorlog tussen Israël en Hamas, maar zoals het kaartje (9 maart) ook laat zien, is reizen nog veilig, behalve het noorden (ORANJE grensstreek), daar komen we ieg niet in de buurt op onze reis. Vooralsnog gaat het écht door! Het is al een keer omgezet van 14 naar 10 maart, maar dit wegens te weinig deelnemers, jullie merken het, net zoals wij, vanzelf. Nu zijn we met z'n 19en en de vrouwen in de meerderheid deze reis :-), dat wordt vast een kippenhok.

We gaan mooie plekken bekijken en veel lachen, het gaat zeker weer heel gaaf worden.

De Jordan Pass, waarmee we 40 bezienswaardigheden gratis kunnen bezoeken incl. Petra heb ik al voor ons aangeschaft, omgerekend scheelt dat nogal wat. Ook de wachtrijen kunnen we dan overslaan én het visum is daarmee ook voldaan, mooi geregeld toch!

Margreet heeft vrijdag mijn kleren meegenomen. We hebben samen 1 koffer, dat moet voor een week toch wel genoeg zijn, alhoewel, ik zal nog wel teveel bij me hebben, met toch nog een geoorloofd Postcodeloterij cabine koffertje voor mij, jullie kennen mij "beter mee verlegen, dan om verlegen".

Zijn jullie alweer een beetje opgewarmd? As zaterdag verder.

Hallo Yvonne, Leuk om jouw avonturen weer te volgen, ik kijk er naar uit! Jordaniƫ is een prachtig land, Hassan en ik hebben dit jaren geleden gedaan. Vergeet je snorkel niet, mooiste snorkel en duikers plekken ter wereld. Have Fun

Chris melis 2024-03-04 11:28:37

Daar gaat ze weer! Leuk om je avonturen weer te volgen, bijzondere bestemming. Fijne reis!

Wendy van Dijk 2024-03-04 11:41:27

Leuk dat jullie me weer gaan volgen!

ivie74 2024-03-04 11:55:07

Ha Yvonne, Ik bedacht al dat dit er aan zat te komen. Het werd weer tijd! Veel reisplezier samen met Margreet! Tot volgs. Groet, Ron

Ron 2024-03-04 11:57:02

Dank je Ron

ivie74 2024-03-04 13:29:44

hoi Yvonne je gaat ons vast weer verblijden met prachtige verhalen en mooie foto"s groet Thijs

thijs 2024-03-06 21:23:41

Dat is zeker de bedoeling Thijs :-)