Op naar Zeeland

Nederland, Gouda

Dit tripje met Margreetje en Kees in de buurt, elk op ons eigen stekkie. Zij zitten een stukje (4km) verder in het vakantiepark Schouwenduin, in een huisje, hoe leuk is dat :-)
Hun vakantie begon gisteren al, voor mij een dagje later.

Vroeg wakker, de buurman belde me uit bed, hij had een pakje voor me aangenomen, dus met ere snel uit bed :-) laatste strijk gedaan en nog even een bakkie bij mijn lievie.
Op pad, het is druk, logisch met mooi weer op komst.

Krijg een mooi hoekplekje toegewezen.
Een jochie loopt voor naar mijn plek en vraagt aan de mensen die er staan of ze het windscherm weg willen halen, hoeft niet hoor, zeg ik kan er wel door, beetje stuurmanskunst en ik ben er langs, de buurman kijkt alleen maar :-), ach ja, je kan rijden of niet, toch?

Ben net water aan het tanken, hoop (fiets)gebel, ga toch maar even kijken en wie hebben we daar, jullie raden het al, Margreetje en Kees. Vanja had hen een berichtje gestuurd dat ik onderweg was en ze wilde wel even kijken natuurlijk. En wat fijn ze weer te zien!

Zij gaan fietsen en ik zet alles weer op zijn (tijdelijke) plekje en dan lekker in het zonnetje eten, nu al genieten.

Straks gezellig op de fiets naar het vakantiepark, meteen uit eten :-) bij Margreetje en Kees in het chalet.

In een klein kwartiertje fiets ik naar het vakantiepark, door het bos, langs de Appie en een weiland met schapen en heel veel krekels, lijkt wel buitenland, op de Appie na dan.
Was weer alsof we elkaar gisteren nog hebben gezien, pakken zo de draad weer op én veel gelachen natuurlijk, Kees laat ons lekker samen kletsen, heerlijk om Margreetje weer even dichtbij te hebben. Lekker gegeten, wijntje erbij, goed gezelschap, wat wil je nog meer. Meteen maar op de foto samen, "houden we erin deze week" :-) zegt Margreet :-). Na de koffie weer terug naar mijn rijdend huis, heb een ticket voor de Streamers en ga er eens goed voor zitten, of eigenlijk voor hangen, heerlijk onderuit voetjes op de bank, stukje kaas erbij, top. De WiFi is perfect hier, zelfs streamen lukt zonder problemen. Fijn!

De wind was nog wel frisje, maar heerlijk buitenweer vandaag, met een stralend blauwe lucht. Genieten!

Weer lekker onder de wol in mijn camperbedje, tot morgen en welterusten.