Verder kennismaken

Nederland, Lochem

Het was echt koud vannacht, mijn neus een ijspegel :-). Maar voor de rest deed mijn slaapzak-, dekbed-, fleecedekenstapel, zijn werk.
Ik hoor jullie denken, die is gek!, met -3 te gaan camperen, maar ook dat is leuk!
Om 6 uur zet ik de kachel lekker aan, klein beetje opwarming is fijn voor straks als ik echt opsta.

Van de 4 reisbegeleiders heb ik nog niet veel hoogte gekregen. 1 van de 4, spreekt zelfs geen goed Nederlands, komt uit Engeland aan haar zware accent te horen, woont al jaren in NL, ja we hebben een moeilijk taaltje blijkbaar. Haar collega RB weet het verschil niet tussen kennen en kunnen brrrrrr. Ga me niet ergeren, zonde van mijn energie ;-), maar wel leuk om over te schrijven natuurlijk.
De andere 2 RB's kan ik nog niets over zeggen, er komt vast nog wel iets voorbij :-) :-).

De laatste info krijgen we onder het genot van een kopje koffie én een plakje cake.
Uitleg over de reisapp, campercontact, routeplanning ed. Ik helpt ze nog aan een paar ideetjes ;-).

De ochtend begint met nog een heerlijk zonnetje en het warmt een klein beetje op buiten. Volgens buienradar gaat het vanmiddag regenen, dus iedereen zal snel huiswaarts keren waarschijnlijk.

Terug bij Coco, schop ik tegen de wieldoppen, inmiddels een soort gewoonte nadat ik er eentje verloren ben.
Zie ik 2 beschadigingen, een soort snee, in mijn rechter voorband, zal niet zijn.
Ik maak toch wat mee :-) :-), maar wat ga ik doen? Peter zegt "je reservewiel eronder" ik denk tja, ik bel de ANWB, ik krijg het zelf toch niet voor elkaar en ik ben niet voor niets lid. Ruim een uur, geeft de telefoniste aan, oke prima, ik sta goed. Peter en Ria vertrekken en dan belt de pechhulp al, Mw. komt u naar de ingang, ik ben er. Nou dat is nog eens snel, lijkt Overtoom wel, binnen nog geen 10 minuten. Een leuke jongeman kijkt naar de inkepingen in de band en zegt "oh mevrouw, geen probleem hoor, u kunt nog wel zeker 10.000km door". Ik zeg "écht waar?" Ik geloof hem op zijn mooie groene ogen ;-). Hij blijft nog gezellig kletsen, ook Peter maakt op de valreep nog even ge (mis)bruik van zijn diensten. Maar hij zal naar de garage moeten, iets met de waterpomp,cwas hij al bang voor.

Ik leeg mijn wc, gooi mijn afval weg (van thuis) en ga op pad. Oef, wat is het druk, file, file, file, heel veel Duitsers, het is bijna Pasen.

Het waren 2 hele leuke dagen, met een spannende afloop.
En ja het giet inmiddels, dus weer mazzel gehad!!

Tot de 14e in Raamsdonk, bij de Balkanreünie! Ik heb er nu al zin in.
Maar eerst morgen nog Peter zijn oogoperatie, spannend!!