Dag 16

Sri Lanka, Koggala

Goedemorgen allemaal.
Het resort valt een beetje tegen, raar genoeg het minste hotel van de hele reis. De ligging maakt een hoop goed gelukkig.
We krijgen een praatje van Janneke, de lokale gids hier, voor ons niets nieuws en aan excursies doen we hier niet meer. Wij trekken ons eigen plan de komende dagen!
Martijn nog steeds niet helemaal fit, we gaan een dagje relaxen, beetje hangen aan het strand, nou ja strand, we liggen op een ligbedje in de tuin van het hotel, wel met uitzicht op de zee. Strand is er bijna niet meer, dat is door de cycloon van 2,5 week geleden zo goed als weggespoeld. Zo zonde! De golven zijn nog steeds enorm en komen regelmatig over het randje heen, de tuin in. De hele strandcrew probeert de palmbomen aan de rand van de tuin voor de zee te behoeden, brengen gaas aan en werpen zandzakken op, maar of het gaat helpen, ben bang van niet.
Vandaag een cup a soup en noodles als lunch. Martijn gaat een dutje doen en ik nog heerlijk een paar uurtjes de zon in.

The Long Beach Resort, Matara Road.