Dag 1 van Gouda naar Schiphol door naar Istanbul

Nederland, Gouda

Lekker de ochtend nog aanklungelen, rond 14.00 uur brengt Vanja me weg naar Schiphol.
Inchecken en de tas inleveren, ben ik die ook weer kwijt.
Inchecken gaat niet heel soepel, mijn paspoort werkt niet mee, er komen geen boardingpassen uit de printer. De rij achter me wordt langer en de dame achter de desk witter, met hulp van de buurvrouw en handmatige invoer lukt het alsnog. Heb al een reisgenoot ontdekt in de rij en later een ouder echtpaar, die aan mijn neus zien :-) dat ik ook naar Nepal ga.
Gepland vertrek 18.15 uur en we vertrekken ook geen minuut later.

Voorspoedige vlucht en lekker eten, de tijd doorgekomen met een filmpje, altijd fijn.
Tussenstop op Ataturk voor een kleine 2 uur. Inmiddels zijn we al met zijn vijven en er wordt al heel wat afgekletst. Vanja noemt ons de Istanbul Basterds, de grapjas.
Even Wifi gescoord, wat bij niemand anders lukt hier en even met thuis gebeld, altijd fijn! De rest van de familie ook op de hoogte gebracht en nu nog even geduld.
Als het tweede deel van de vlucht begint is het morgen (dag 2)