Naar de Lommerbergen

Nederland, Koningslust

Ha lieve volgers, vandaag naar de Lommerbergen voor een week met de familie in een bungalow. Een mooi einde van mijn vakantie.

Vanaf R&P maar een kleine 10 km, maar wel met het pontje de Maas over, al met al ben ik toch nog bijna een uur onderweg.

Deze week zal ik niet heel veel delen waarschijnlijk, ieg zeker niet elke dag.
We zijn met en onder elkaar.

Ik ben er als eerste, maar kan het huis niet in, de digitalen sleutel via de Landalapp werkt niet, ik was er al bang voor ;-).
Ik bel naar de receptie en moet terug, krijg 2 tags, daar zou het mee moeten lukken en gelukkig doet dat het ook. Wel een tippel, goed voor de dagelijkse beweging. Ik haal het eea uit Coco, die even voor de deur mag blijven staan.
Als de spullen binnen zijn, moet Coco naar de parkeerplaats, auto's op het park zijn niet toegestaan, maar daar hebben veel bewoners geen boodschap aan blijkbaar. En weer dezelfde tippel voor de derde keer.

Als de familie er ook is, heb ik de soep klaar en eten we gezellig met elkaar.
Boodschappen had ik onderweg gedaan, natuurlijk, ja bij de Lidl.

Tot horens!

Gezellige week!😘

Margreet 2023-09-16 18:12:09

Alles weer goed voor elkaar Yvonne. Mooi. Fijne dagen nog. Groetjes vanuit Brussel

Monique Göbbels 2023-09-16 18:36:23

Fijne week gewenst Yvonne. Wie zijn er allemaal mee? Veel gezelligheid gewenst. En lekker knuffelen. Groet Ron

Ron 2023-09-16 18:51:34

Hallo Yvonne, Geniet gezellig samen met je familie. Groetjes Dank je!

Chris melis 2023-09-16 22:31:46

leuke selfie van jou veel plezier