Op huis aan

Nederland, Gouda

Daar gaat ze:-)

Het is tijd om naar huis te gaan, een dagje eerder dan gepland, het is te koud en te nat geworden voor het leuke.

Ik heb twee weken genoten, heerlijk en veel (zo'n 185 km) gefietst, gewandeld en heel veel gezien.
Op plekken gestaan mét en zonder voorzieningen, maar altijd op fietsafstand van de stad.

Het is fijn weer thuis te zijn, meteen de meeste spullen in de kelder en volgende week komt het poetsen wel, dan gaat de camper, na een grote schoonmaakbeurt, van binnen en van buiten, even op slot tot het voorjaar.

Ik hoop dat jullie me dan allemaal weer gaan volgen, fijne winter en tot ziens en/of horens :-).

Oost West Thuis Best. Alles op z’n tijd. Je hebt het maximale uit je vakantiemogelijkheden gehaald. Top hoor. We hebben weer van je reisverslagen en mooie foto’s genoten en houden contact. Liefs Frans en Ina

Ina 2021-11-04 13:22:33

Hallo Yvonne, Bedankt om je mooie reizen mee te mogen beleven. Nog prettige feestdagen gewenst Groetjes Chris

Chris melis 2021-11-04 13:29:54

Het waren weer super leuke reisverhalen om te lezen en mooie foto's om te zien, Yvon!! Ik keek er iedere keer naar uit!! Tot volgend jaar, dan ga ik weer je belevenissen volgen!! Groetjes, Wendy

Wendy (Martin) 2021-11-04 13:55:53

Erg leuk om jouw/jullie reisverslag te lezen! Fijn dat je weer heelhuids thuis bent. Op naar het volgende avontuur!

Jannie 2021-11-04 13:59:02

Welcome home! Over een poosje dan maar weer een bakkie komen doen :-) Het waren een paar hele mooie dagen! Maar nu weer lekker thuis! Lieve groet, Ron

Ron 2021-11-04 14:28:17

Bedankt voor al je reacties.