Dag 1 Start van de NKC reis

Spanje, Zumaia

Vandaag is de eerste dag, het begin van een prachtige reis! Ik vermelde al bij aankomst dat ik bij de NKC hoor en zorg dat de equipekaart achter mijn voorruit is geplaatst, zodat hij zichtbaar is. Ik ben er natuurlijk al even, maar vandaag is de officiële startdatum van het Spanje en Portugal avontuur. Ik kan blijven staan waar ik sta, ze hebben de groepsleden al netjes op één laantje geplaatst.
De meeste reisgenoten zijn er ook al en hebben snel of rustig gereisd naar hier, ieder op zijn/haar manier.

Als ik morgen weer in mijn Coco stap begint mijn groepsvakantieavontuur :-), lekker in mijn eigen tempo kom ik overal.

Vandaag een relaxed dagje, het is prachtig weer en eindelijk wat warmer en minder wind, daar geniet ik dan ook lekker van. Een aantal reisgenoten weten me al te vinden en hebben inmiddels al door dat ik veel uitzoek oa de getijden en/of route, handig ;-).
Coco een beetje gewassen, ze glimt weer :-). In de middag vast weer de fiets op de drager en binnen de schuifbare zaken in de kastjes, na het diner heb ik daar vast geen zin meer in. Klaar is maar klaar.

Om 17:15u brengen we een toost uit met heerlijke sangria (heel toepasselijk) op een goede en gezellige reis met elkaar, dat gezellig gaat zeker helemaal goed komen, het was al een aardig kippenhok. Aansluitend, om 19.30u het welkomstdiner in het restaurant van de camping, waar we een bijzonder maar lekker 3 gangen menu voorgeschoteld krijgen. Gemengde salade, gebakken tonijn, een heerlijke perentaartje toe, en zelfs nog hapjes vooraf. De sangria smaakte zo lekker vanmiddag dat ik er bij het eten ook maar een genomen heb.
Het was een kakafonie van jewelste, mijn stem begaf het op het eind en het werd best een latertje, eerlijk gezegd, was ik het op het laatst wel zat. Ik zat naast Carlien, wat een leuk gek mens is dat. Dat kan nog wat worden :-).

Morgen beginnen we al meteen met een reisdag. Maar ik heb er weer zin in!

Het is al laat, morgen zien jullie nog wat foto's. Welterusten.