Dag 38 Iets minder dan gisteren

Kroatië, Lokva Rogoznica

Vanochtend niet heel veel gedaan tot de lunch. Beetje (Duits) gekletst met de buren.

Was gisteren hier en daar een beetje verbrand, dat waren die witte delen, die niet in de zon komen als je in hemdje en korte broek rondloopt, mijn bikini had ik nog niet aangehad voordat ik hier kwam. Dus ja, maar iets korter in de zon vandaag. Het weer is toch iets minder, niet qua temperatuur, maar wel wb de zon, er hangt sluierbewolking, dus dat komt goed uit.

Stuk over het pad langs het strand gelopen, mooi.
Na mijn wandeling toch nog heerlijk op het strand gelegen en van de zee genoten, tot Mia kwam zeggen dat ze naar mijn luifel waren gaan kijken ivm de wind, zij hadden die van zichzelf moeten indraaien, maar op mijn plek was dus géén wind, maar ja, dan lig je toch niet heel rustig meer, dus na een uurtje toch teruggegaan en mijn luifel ingedraaid.
Morgen vertrek ik toch weer en dan is dat maar weer gedaan.

Vast een en ander weer op de reisvasteplek, wil morgen betijds gaan rijden, hopen dat ik in Split toch nog een plekje heb. Ik heb 2 uitwijkmogelijkheden en als ik daar niets vind, dan maar de grote weg op en even een paar honderd km doorrijden.
Niet zo mijn ding, maar het is even niet anders. Ik weet graag waar ik terecht kom :-).

Vandaag gekookt, nou ja kaisersmären gemaakt (wintersportzakje) lekker hoor.
Nu aan een eigengemaakte cappuccino en straks onderuit, mijn rug wil nog niet erg helaas.

Fijne avond, tot morgen, waarvandaan, ik weet het niet :-).

PS: op 4 na laatste foto, helemaal links in het midden, sta ik met mijn campertje.
Daarna valt de avond over camping Sirena, iets vroeger dan anders, want het is inmiddels zwaar bewolkt.
Ik ben weer reisklaar, morgenvroeg afrekenen, want dat kon net niet meer en de wc legen, want dat is boven bij de receptie en dan hoef ik niet met dat ding te zeulen :-).

Zo is het toch weer een heel verhaal geworden voor een dagje niets :-) en jullie blijven het leuk vinden, aan de reacties via mail, wa en pindat te horen. Dus ik ga morgen gewoon weer door :-) :-).