Het is tijd een stukje verder te gaan

Duitsland, Trier

Ik was van plan de plannen van Ron te volgen vandaag, maar ik vond een heel mooi plekje ik Lösnich, een klein plaatsje langs de Moezel.
Ik had een mooie poi bedacht, een ijzeren brug over het Moezeldal, maar helaas die is in renovatie, dan maar een foto door het hek, jammer.

Ik kom aanrijden bij de cp en denk oh jee, ook al zo vol, maar dat viel gelukkig mee, veel plekjes tussendoor én zelfs nog langs het water, precies goed voor mij :-).

Eerst de huishoudelijke klusjes, wc legen en water halen, stoel buiten en zelfs de luifel uit, dat is de eerste keer deze trip.
Verder vandaag een relaxte dag, boek verder lezen, fles water erbij, genieten van de zon en de voorbij komende schepen, "life is good".
Maar wel tussendoor de motorkap van alle lijkjes ontdaan en dat waren er heel wat.
Coco is zó vies na het rijden in al die regen. Thuis maar weer eens door de vrachtwagenwasserij, daar zal ze van opknappen.

Maar zover is het nog niet, ik blijf ieg nog een dag hier. Het Moezelfietspad loopt ook op deze plek, ik ga dan ook een mooi tochtje uitzoeken.

Heerlijk buiten mijn roerbakprutje gegeten, wat doet het weer toch veel! Een beetje zon maakt het nog net iets aangenamer.
Vorige week moest ik de kachel nog
aan, dat is nu echt niet meer nodig gelukkig.