Ben benieuwd!!

Nederland, Lochem

Camping de Waltakke te Lochem is de komende 2 dagen de plek om elkaar al een klein beetje te leren kennen.
Maar wij, Ria, Peter en ik zijn natuurlijk al heeeel bekend met elkaar.

Ook gaan we zien wat voor type reisleiders we deze keer hebben én gaan we genieten van een heerlijk diner, want dat schijnt hier wel goed te zijn.

Het is nog wel erg vroeg in het seizoen, dus laten we hopen op een klein beetje lekker weer.

De afgelopen week mijn camperbedje weer lekker opgemaakt en alweer wat spullen ingeladen.

Het autodeel heeft een onderhoudsbeurt gehad en de APK is weer afgegeven voor een jaar, goed gevoel!

Het gaat weer beginnen! Heerlijk hoor!!!
Coco met Miep en mij mogen weer op pad.

Half 10 zit ik heerlijk in mijn campertje, Coco is klaar voor de rit naar Lochem. Miep wil niet meewerken en geeft consequent een hemelsbrede route aan, nou ja, dat kan alleen vliegend, dus ik laat Google Maps de rit maar doen, kijk later wel wat er mis is.

Het is druk, rond om Utrecht 2 kleine files en ben om half 12 in Lochem, opgewacht door de reisbegeleiders. Ria en Peter zitten me op de hielen en komen vlak na mij aan. Ik mag zelf een plek kiezen en Peter zorgt dat mijn buren een stukje opschuiven zodat zij er tussen passen, de smiecht :-).

Ria heeft voor de lunch (knakworstjes), gezorgd en het is meteen weer gezellig.

Half 2 de eerste briefing, info over belangrijke, niet te vergeten zaken en na de pauze de reisroute doorgenomen, het beloofd weer een mooie reis te worden.

Na afloop een hapje en een drankje, het is al een gezellig gekletst.

Een diverse groep waarvan ik tot jongste wordt bestempeld, ben ik niet, maar ik neem het compliment met plezier in ontvangst. Er is geen niet pensionado bij :-) :-). Ik ben de enige alleen reizende en dat maakt dat mijn naam door iedereen in één keer wordt onthouden, grappig toch.

Heerlijk nog even van het zonnetje genieten voor we aan kunnen schuiven voor een heerlijk buffet, echt super lekker en uitgebreid. Ambachtelijk ijsje toe en na een kopje koffie, lekker mijn Coco opgezocht.
Onder mijn dubbele dekbed, in de donzen slaapzak, naar Race Across The World gekeken (terugdenken aan een eerdere reis naar Peru 2017) en nu lekker slapen.