De kogel is door de kerk

Nederland, Gouda

Het was lastig te besluiten waar de reis naar toe zou gaan ipv de NKC reis naar Rome en Sicilië eind augustus.
Helaas gaat deze trip niet door ivm ziekte van en het niet kunnen vinden, door de NKC, van een vervangend reisbegeleiders paar.

Er zijn diverse opties door mijn hoofd gegaan oa, Denemarken, Kroatië en Duitsland (Romantische Strasse). Ik wil niet wéér 6500 km rijden en ook wat dichter bij huis blijven. De NKC brengt uitkomst, zij verkopen ook camperroutes om op eigen houtje te rijden, dus met alle tijdsvrijheid, dat is ook erg fijn.
Mijn keus is gevallen op "Nederland en Duitsland: Waddengevoel". Veel zee, wadden en strand, heerlijk! Hopelijk met mooi weer :-).

Ben al rustig aan de voorbereiding ;-), ik heb er nu alweer zin in!
Én ik kan gezellig naar Margreetje en Kees op Terschelling. Margreet had het al een tijd geleden gevraagd, maar het viel gelijk met Italië. Nu past het perfect in mijn reisschema, hoe leuk is dat!
Vandaag alle boottickets naar de Nederlandse eilanden en een parkeerplek voor Coco in Harlingen geboekt, want ik ga op de fiets naar Terschelling en laat Coco voor een paar dagen achter, dat is goed geregeld in Harlingen op een bewaakte parkeerplaats én weer zo blij met Coco van 5.40 m, ze past in een gewoon parkeervak, géén dubbel parkeertarief. Ook naar Texel ga ik met de fiets en blijft Coco in Den Helder achter voor een dagje, ook daar is een speciale parkeerplaats, zelfs gratis voor veerpontreizigers.

De eerste week is rond :-). 12 of 13 augustus vertrek ik, jullie gaan het weer volgen hoop ik.

Tot over een week of 3 met het wel en wee van de gebruikelijke voorbereidingen.

Tuurlijk dat we. Je volgen, 😉

Chris melis 2023-07-20 23:19:30

Heel leuk Chris!

ivie74 2023-07-21 08:28:22

Wat een leuke plannen weer! Kunnen we mooi daartussen nog even gezellig eten, tot dan!

Wendy van Dijk 2023-07-21 08:35:19

Super! Geniet van de voorpret! Xxx

Angela 2023-07-21 09:22:36

Geniet ervan! Groningen is ook erg mooi! Kom gerust langs als je in onze buurt bent!

Imke 2023-07-21 10:14:11

😀😀👍

ivie74 2023-07-21 10:42:06

Weer heel andere route en landen, maar vast ook heel mooi en genoeg te ontdekken! duimen voor mooi weer.