Dag 21

Nederland, Schiphol

Na ruim 14 uur vliegen en ruim 30 uur wakker, weer thuis.

We lopen iets achter op schema en hebben in Hong Kong maar een klein uurtje voor onze transfer.
Het vliegveld is immens groot, na de douane gaan we zelfs met een soort metro naar onze gate. Pierre laat zijn tas staan bij de douane, ik wil hem meenemen, maar dat mag dus niet en Pierre is al in geen velden of wegen meer te zien. Geeft nog een heel gedoe en de tas wordt, net voor het sluiten van de deur, in het vliegtuig afgeleverd, zijn fototas blijkt, echt iets voor Pierre, in alles haantje de voorste, maar zo chaotisch als wat, hij is dolblij en vliegt de stewardess om haar nek :-)

We zitten, voor het laatste stuk naar Amsterdam, ik zit gezellig naast Lisette en Marjohn. Na het eten (niet echt om over naar huis te schrijven) neem ik een whiskey en een slaappil en slaap een uurtje of 4,5, wordt wakker en voel me niet echt kip. Bumpy Road haha. Lange laatste uurtjes, pffff.
Zo grappig, er hangt een camera onder het vliegtuig, waarmee we de reis aan de buitenkant van het vliegtuig kunnen volgen.

Op Schiphol neem ik afscheid van mijn reisgenoten en wacht op Martijn, heerlijk hem weer te zien!
Ik rijd naar huis en hij gaat naar zijn stage. Zie hem zondag weer :-)

09.00 uur, ook weer fijn thuis te zijn, ga toch maar een paar uurtjes mijn bed in, ben bekaf, zet wel de wekker, want wil niet te lang slapen, probeer zo snel mogelijk weer in het Nederlandse ritme te komen.

Het was een fantastische reis, met een leuke groep en een aantal daarvan zijn speciaal geworden voor mij, gedurende de laatste 21 dagen, ik ben er weer rijker van geworden.

De berg was is een "fijne" bijkomstigheid :-).

Lieve volgers, fijn dat jullie mijn blog hebben gelezen de afgelopen 3 weken. ik hoop dat jullie er de volgende reis weer "bij" zijn, waarschijnlijk Cuba, begin volgend jaar :-).

X Yvonne

Hoi Yvonne, Echt een super reisverslag. We hebben de reis weer opnieuw beleeft. Super mooie foto's ook! Bedankt dat we het hebben mogen lezen ;-) Groetjes van Dick en Monique Xx

Dick en Monique 2015-04-18 17:50:56

Ha Monique en Dick, Bedankt voor jullie reactie en graag gedaan hoor. xx

ivie74 2015-04-18 19:44:46

Wat een leuk blog Yvonne! Details vergeet je snel, bij het lezen was het o ja. Enne... we dachten al dat je op roodharigen viel

Trudy en Robert 2015-04-19 13:25:34

Hoi Yvonne. Een leuke reisblog, ik heb vanavond samen met Hassan onze mooie reis terug herbeleefd, zo van, ho ja weet je nog...... Ik wou dat ik nu nog in hanoi was