Dag 46 Weer aan het water :-)

Duitsland, Limburg an der Lahn

Ga redelijk op tijd weg, slecht geslapen en vroeg wakker, dus maar inpakken en wegwezen. Het is nu nog droog.

Zit nog niet koud (en koud is het 12° brrr, ben ik niet meer gewend) in de camper en het begint te plenzen, goede beslissing te gaan rijden.
Tanken, ontbijtje en avondeten halen bij de Lidl, een snelle (hoogst noodzakelijke) plaspauze, een stop voor een heerlijke cappuccino bij de Mac en 375 km's met heel veel regen en slechts één korte file verder, ben ik nog te vroeg bij de camping, wist niet dat ik er pas om 2 uur op mocht, maar de campingdame begint al om half 2, er wachten er meer, dus al met al maar een kwartiertje hoeven wachten, waarin ik dan maar meteen mijn broodje heb gegeten.
Aan de camping is ook een camperplek (kaartje uit een automaat), maar dan mag je de faciliteiten van de camping niet gebruiken en ik wil graag bij het water staan.

De camping is nog niet echt gevuld, máár dat wordt gedurende de middag anders, héél druk, zo goed als vol, veel doorgangscampeerders voor één nacht, maar ook vakantiegangers voor een paar weken, er is hier veel te ondernemen voor de watersporters, fietsers en wandelaars.
Er zijn lodges op palen, dus met uitzicht op het water, groot en klein, er is een ministrandje, bar en restaurant, mooie douches en toiletten, dus een top camping.

Wéér een mooie plek aan het water van de Lahn, jullie hebben er al eerder over gehoord op de heenweg. Dat was 8 weken geleden mijn eerste stop, maar toen ben ik op de fiets ook hier geweest.

Ik heb mijn campingronde alweer gemaakt, veel Nederlanders staan er nog niet, vooral Duitsers en dat was onderweg al te zien, de tegemoet rijdende banen waren overvol, km's files, wat was ik blij de goede kant op te gaan.

Inmiddels is het weer opgeklaard, zelfs nog buiten in de zon gezeten voor de camper, nog niet stralend blauw, maar het begin is er en de temperatuur is heerlijk nu. Wolken met een beetje blauw. Morgen meer zon, dus heerlijk om te fietsen en blauw met een wolkje:-).

Fijn begin van het weekend allemaal, tot morgen.