Voorbereidingen

Nederland, Gouda

Daar ben ik weer!

Helaas! Half april vernomen dat de "van Rome naar Sicilië reis" van eind augustus is geannuleerd ivm ernstige ziekte van Gerrit, onze reisbegeleider.
Ik ging heeldirect op zoek naar wat dan te gaan doen, de NKC had alleen nog een reis "Griekenland over land" beschikbaar. Vind ik te ver en weer door alle landen van de Balkan van vorig jaar, dus nee, dat ging het niet worden, maar wat dan wel? De ACSI heeft een reis Griekse Eilanden, lijkt me ook erg leuk, maar is een extra reis blijkbaar en er zijn nog 0 boekers, dus dat gaat het ook niet worden waarschijnlijk. Peter en Ria hebben al een andere beslissing genomen, zij gaan lekker naar Zuid Frankrijk op eigen houtje.
Ik wil ook nog graag de Romatische Strasse rijden in Duitsland, of een rondje Noord Duitsland en Denemarken, nog in de twijfelstand dus. Tijd genoeg en niets moet, alles mag :-). Het idee komt vanzelf en ik doe vast inspiratie op van mijn medereizigers.

Jullie kennen me ;-) er gaat teveel de camper in, maar ik heb me deze keer voorgenomen goed te overwegen of ik het echt nodig ga hebben. Er is al veel uit ;-).
Dat is heel wat keertjes heen en weer naar beneden, iets erin, iets eruit. Soppen, buitenkant streepvrij, een ketting met 2 ogen aan de binnenkant van de achterdeuren gemaakt, zo kunnen deze niet van buiten opengebroken worden, radio gerepareerd (kwam alleen nog maar ruis uit), 3 maanden gratis Spotify gescoord, zo blijf ik lekker bezig.

Nieuwe APK en servicebeurt is vorige maand al gebeurd, Coco mag op pad! En ik ga mee :-) :-).

Inmiddels ook nieuwe sloffen voor Coco aangeschaft, vond het toch iets teveel risico met een beschadigde band te gaan rijden, meteen ook nieuwe velgen, mooie zwarte lichtmetalen, kan ik ook geen wieldop meer verliezen, of kapot rijden en volgend jaar moest ik er sws aan geloven, dan maar iets eerder en veilig rijden.
Zelf nog naar de kapper, zie ik er ook weer netjes uit.

Beetje water erin voor onderweg, volle tank diesel, ik kan op pad.

Mijn vakantie begint als ik volgende week instap en onderweg ben, heerlijk!!