Nog één week

Nederland, Gouda

Bijna "ready to go", de "laatste loodjes," worden waarheid de komende week.

Gisteren door gekregen dat één van mijn medereizigers een hartinfarct heeft gehad en dus moest annuleren, pffff wat k.. voor hen, ik hoop dat hij snel opknapt.

Ik heb de "onderweg" slaapplekken natuurlijk al uitgezocht, 2 camperplaatsen, 1 camping (gereserveerd) én alle 3 dichtbij water :-) met natuurlijk veel fiets-en wandelmogelijkheden. Weet ik tenminste waar ik terecht kom :-) en hoef ik niet te zoeken naar een plekje, wel zo fijn.

Een Bip&Go aangeschaft, een tol badge voor alle landen waar ik doorheen rijd.
Handig, geen geld of creditcard nodig. Badge achter de voorruit en klaar is Klara, oh nee, Coco! Ben heel benieuwd hoe het gaat werken, de hefboom van de tolpoort zóu vanzelf open moeten gaan ;-). Ik rijd niet zo heel veel tolweg, maar als ik even door wil tuffen, ben ik ieg voorbereid én in Portugal is het zelfs noodzaak.

Ik doe het, zoals altijd, op mijn gemak, 7 dagen met 3 overnachtingen en 3 ontspan, fiets- of wandeldagen, voordat ik op de startcamping in Zumaia ga aankomen.

Het weer ziet er redelijk uit, wel met af en toe een spatje, als die spatjes dan maar op mijn rijdagen vallen, vind ik het helemaal prima :-).

zoals altijd goed voorbereid is het halve werk veilige kilometers en veel plezier