Weer of geen weer

Oostenrijk, Kaprun

De weersvoorspellingen gaven niet veel goeds, maar wel ca 50 cm verse sneeuw. Wat de dag ons brengt zien we vanzelf.

Als we wakker worden is het duidelijk dat er heel wat gevallen is, alles is wit, wat mooi! Maar het zit wel potdicht, de bergen zijn niet meer te zien en veel liften zijn gesloten.

Martijn gaat naar Zell am See, maar ook daar zijn niet veel liften open. Ruby gaat later, kunnen ze gezellig samen lunchen.
De jeugd op pad :-).

Ik maak in en om het appartement wat foto's en straks een rondje dorp en wat boodschappen halen. Beetje lezen, de mol terugkijken en olympische spelen kijken, maar door de sneeuw is er na een tijdje ook geen ontvangst meer helaas. Gelukkig hebben we nog net Irene goud zien winnen.

Vanavond maak ik spaghetti en heb kaiserschmären als toetje, dat zullen ze zeker lekker vinden na een inspannende dag, maar eerst nog bellen met thuis en dan de keuken in, koken op keramisch, kijken of dat gaat lukken :-).

Zo'n dagje geeft verder ook niet heel veel te vertellen, morgen weer een dag, hopen op een beetje beter weer.

Bye bye, zwaai zwaai

Ha, lekker hoor om in Kaprun te zijn. Het was ooit mijn eerste vakantie met Marjan. Het moet 1978 zijn geweest. Wat een mooi gebied is het daar toch. Leuk hoor om met elkaar op stap te zijn. Veel plezier nog! Groet, Ron