Weer thuis!

Nederland, Gouda

Heel veel regen, hele mooie dagen, modder en wisselvallig weer, hebben het tot een bijzonder tripje gemaakt.

Heel veel gezien en ondernomen, maar dat hebben jullie allemaal gelezen :-).

Op visite, visite en weer op visite, welkome afwisseling op soms de ook stille dagen.

Van de Maas naar de Moezel, hier en daar een meer, maar elke stop bij of aan het water en naar de Moezel ga ik zeker terug!

Fietsen (ruim 200) en wandelen (zo'n 25), genoeg beweging! Ik ben zelfs afgevallen :-) :-).

Lekker koken en uiteten.

Nu weer in mijn (grote) huis, ook weer lekker en in afwachting van mijn 2e kleinkind, het wordt al spannend.

Tot mijn volgende reisje, dat zal geen lang tripje worden, want als het goed is vertrek ik half augustus voor zo'n 2 maanden naar Rome en Italië, ja jullie lezen het goed "als het goed is" ik heb gehoord dat er nog te weinig boekers zijn, het zal toch niet waar zijn dat de reis weer niet doorgaat :(.
Afwachten maar!

Bye bye, leuk dat jullie me weer gevolgd hebben!

17 mei
Nog een kleine, of eigenlijk wel grote update: een aantal cp waar ik vertoefd heb zijn ontruimd. De enorme cp in Trier, wat zal dat een chaos zijn. Wat een geluk heb ik, dat ik op tijd ben vertrokken uit het Moezel gebied. Ik heb de waterhoogte latten gezien op de huizen, het komt vaker voor, maar het zal je maar gebeuren. Als bewoner ben je niet zomaar weg.

Hallo Yvonne, Weer genoten van je verhalen en foto’s 🥰 De regen had je wel ginder mogen laten 🤣😂 Ik,zal mee duimen dat je volgende reis doorgaat. Groetjes

Chris melis 2024-05-16 13:31:38

Lief van je Groetjes terug

ivie74 2024-05-16 14:52:23

Was weer een heel afwisselende trip, heb met plezier meegekeken. Nu afwachten op de kleine, gaat alles nog steeds goed met moeder en baby in de buik?

Thea 2024-05-16 15:52:11

Alles nog rustig bij de aanstaande moeder Thea.

ivie74 2024-05-16 19:50:26

Hoi Yvonne. Nu even genieten van je thuishaven en je kleinkind afwachten. Hopelijk gaat je reis naar Rome door…🍀🤞

Jose w 2024-05-20 16:57:48

Welkom terug en inderdaad heel fijn dat je op tijd was! Succes met wachten op jullie volgende wonder!