Ga ik verkassen?

Frankrijk, Verdun

Nee, dat ga ik niet :-).

Goedemorgen! Fijne 5 mei, met een beetje zon! Hier is het een beetje droog en in Trier is het nat, dus ik blijf nog een dagje lanterfanten hier. Eigenlijk ook wel lekker even niets en het is fijn hier.
Dus vandaag een beetje hetzelfde als gisteren. Ga een stukje lopen hier in de omgeving tussen de buien door, nog 1 kratje uit te zoeken, mijn boek uitlezen en vanavond mijn omnia weer eens gebruiken.

Ik wilde Miep vast instructies geven naar Trier, wilde idd, ze dacht nou nee, hoezo, die plaats ken ik niet, nee, tuurlijk niet. Ik heb haar een up-date gegeven en blijkbaar Duitsland niet daarin meegenomen, haar interne geheugen kraakte en mijn hersens ook, dom, dom, dom. Ik was natuurlijk ook niet van plan daar te komen, maar toch niet heel slim van mij, je ziet, je weet maar nooit waar je terecht komt op een ongeplande trip. Ach, we hebben altijd Google maps nog.

Alles is uitgezocht en geordend.
Toch fijn een beetje regen ;-). Alhoewel vandaag viel het best mee en om 4 uur ging zelfs de zon een beetje schijnen, de temperatuur is niet om buiten te zitten, maar wel lekker genoeg om de deur open te hebben.
Wandelen is er niet van gekomen,
zal je altijd zien, ik denk ga nu, begint het weer te regenen en dat tig keer vandaag.
Maar het was gewoon lekker relaxed vandaag.