Aan het strand

Frankrijk, Messanges

Wat is het fijn voor de afwisseling wakker te wakker met echt mooi weer.
Ik doe lekker rustig aan en ga na mijn ontbijt naar het strand, wat is dat toch genieten en ook niet meer gebonden zijn aan tijd. Mijn reisgenoten mis is wel, maar dat went ook wel weer, ook dit is fijn

De zee was nog steeds wild, maar ben er wel in geweest, net voordat de vlag weer op rood ging. Het zand werd zo onder mijn voeten weggezogen, nou zijn die wel niet zo groot, maar dat is best raar.
Een paar uurtjes bakken later, terug, Coco gezelschap houden en mijn buitendouche voor het eerst gebruikt, lekker hoor, het zand en vet wegspoelen. Aangezien er hier geen douche is op de camperplaats blijkt dit een goede investering geweest. Nou ja, investering, ik heb het van Veldhuizen campers kado gekregen. Blij mee!

Mijn buurvrouw zit te koken (geen eten, maar van de hitte) tussen de campers, in een soort bakblik, ze zal wel natte voeten hebben gekregen van mijn douchebeurt :-).
De hond vond het zeer interessant dat dan weer wel.

De achterdeuren heb ik opengezet, zo waait het lekker door en is het zelfs binnen uit te houden, maar ik zit heerlijk onder mijn luifel aan een cola.

Maak een tonijnsalade, stukje stokbrood erbij, lekker hoor. Mijn voormalige reisgenoten appen wat zij aan het eten zijn en waar ze uithangen. We zijn elkaar nog niet zo snel vergeten :-).
Peter en Ria zijn zonder kleerscheuren, ofwel, autopech, thuisgekomen. Ze hebben flink doorgereden.

Ik ga nog even naar het strand, het is nog druk met surfers en de zon gaat onder, pik nog een magnum mee bij de strandtent en dan is deze dag ook alweer voorbij.
Alles is weer op orde, morgen vroeg "on the road again" voor een kleine 400 km.

Welterusten, tot morgen maar weer.

Eindelijk een warme dag voor je, zal wel wennen zijn zonder gezelschap en aanschuiven voor een maaltijd of drankje, maar je vermaakt je prima zo te zien, goeie reis verder!