Én verder kennismaken

Nederland, Schelluinen

Vroeg wakker, het is koud joh, brrrrrr, kijk naar buiten en het heeft best behoorlijk gevroren, alle velden om me heen zijn wit, maar ook de voorruit en de motorkap zijn bedekt met een ijslaagje. Maar het is stralend blauw, eruit, ik moet natuurlijk wel een paar mooie plaatjes maken, meteen de kachel aangedaan, is het straks lekker warm. Het is prachtig buiten en ondanks de kou, heerlijk! Even rondgelopen en snel weer onder het dekbed gekropen, koude jatjes gekregen.

Programma zondag 10 April.
09:30 uur, lekker vroeg :-) :-). We worden bij elkaar getoeterd (op een soort hoorn) door de Leo, onze reisleider, dat had ik al eerder gedaan, want ik was met mijn kont op de toeter gaan zitten bij het opendoen van mijn luikjes :-).

Vragen uurtje
Onder het genot van een kopje koffie en koek, is er de gelegenheid om vragen te stellen.
Je zou zeggen "domme vragen" bestaan niet, maar ohoh als je niet weet hoe een stekker eruit ziet ;-).
Iedereen gaat goed geïnformeerd naar huis, met de blauwe NKC rugzak, het reisboek, wegenkaarten en een handig prullenbakje. We zien elkaar weer in Maribor!

Met wat medereizigers al email en/of whatsap uitgewisseld, het was leuk en belooft een gezellige reis te worden.

Ik geniet nog van de omgeving en dan weer rustig op huis aan. Ik rij weer via Schoonhoven, dus met de pont over, loop daar lekker nog wat rond en pak een terrasje, het is prachtig weer.

Nog 4 weken en dan mag ik echt!
Camper is geslaagd, alles werkt :-).

Tot begin mei! Voor het echte werk :-).

Hallo Yvonne, Zie er weer naar uit om je nieuwe avonturen mee te beleven. Groetjes

Chris Melis 2022-04-10 17:08:07

Leuk Vonn, klinkt allemaal heul gezellig! Heb alweer gelachen om je verslag, dat gaat leuk worden;-) X