Dag 3

Nederland, Raamsdonk

Helaas, het regent en is het is koud.
Een appje van Ria roept me voor de koffie, rustig opstarten!
Hier en daar nog wat kletsen en ik besluit niet te blijven, fietsweer is het helaas niet en zelfs diegene die al een extra nacht hadden geboekt, gaan toch naar huis, het is té nat en té koud! Blauwe handen koud :-).
Jammer, ik had graag nog willen fietsen in de omgeving van Raamsdonk, ik ga zeker nog een keertje terug.

Na nog een broodje voor de lunch en afscheid te hebben genomen, stap ik weer in Coco en rij nog geen 3 km naar de kerk waar de expositie van Finy is.
Wat een prachtige kunst maakt zij, ik ben heel benieuwd wat ze later met mijn flamingofoto's gaat maken, het gaat ieg een groot kunstwerk worden.
We kletsen nog wat en na alle exposanten bekeken te hebben ga ik op huis aan.
:-) :-) sommige zou ik echt niet in huis willen hebben, kunst, ja kunst blijft een kwestie van smaak.

Kachel aan, boeltje opruimen, borreltje bij GJ en lekker koken met Marley Spoon, het gewone leven is ook weer prima.

Over ruim 4 weken gaat mijn Spanje/Portugal avontuur beginnen, ik hoop dat jullie er weer bij zijn!

Bye Bye, zwaai zwaai.

Het zijn weer mooie foto’s Yvon. Nog 4 weken wachten. Ik ben heel benieuwd naar je verslag. Super 👍👍

Jose 2023-04-17 15:38:08

jammer Yvon je had je bij ons ook kunnen opwarmen en Afferden is niet zo ver van Raamsdonk had je graag weer gesproken groet ook van Jose