Good morning sunshine

Nederland, Ulvenhout

Kijk eens hoe ik wakker word :-)

Bijna net zoals thuis. Thuis tikken de verwarmingsbuizen als de kachels aangaan, hier mijn dak, waar heerlijk de zon op schijnt. Voorlopig ziet het er top uit.

Heerlijk geslapen. Zo eens kijken hoe de douche er van binnen uitziet, ontbijten en mijn plan trekken voor vandaag. Mijn thuisreisleidster heeft alweer haar best gedaan, de topper, niet mee, maar toch een beetje aanwezig.

Martijn en Ruby komen helaas niet aanwaaien voor moederdag, de weersvoorspelling geeft niet veel goeds.
Vanmiddag blijft het droog en ga ik lekker fietsen, een route van mijn thuisreisleidster door het Ulvenhoutse bos.
Maar eerst even beeldbellen met moeders en Vanja, top dat dat kan tegenwoordig. Siteseeing over mijn staplaats.
Moet toch de bui afwachten, het hoost en onweert. Had mijn luifel uit, maar die is ook alweer in, de wind trok de haringen uit de grond, dus voordat er iets kapot gaat.......

Tot later zijn

Buienradar klopte precies, 2 uur was het droog en brak de lucht open.
Heerlijk op de fiets gewoon in mijn t-shirtje. Fietsen in de Baronie een prachtige tocht door natuurpoort landgoed Wolfslaar. Ik volg de kronkelende rivier door het Markdal met elzen en wilgen. Over de Strijkbeekse heide, met heide, vennen en open bos. De tocht is bijna autovrij, over smalle fietspaden, waar je elkaar nauwelijks kunt passeren, vooral als een oud mannetje voortsukkelt aan de verkeerde kant van het pad.

Ik begin al fout, het zal jullie niet verbazen, moet van de camping naar het startpunt, maar ga natuurlijk precies de andere kant op en kom bij het laatste knooppunt. De route dus andersom gefietst, geen probleem, alleen even opletten met de knooppunten.
Een voordeel, want bij het een na laatste knooppunt weet ik het tussendoortje naar de camping, alles komt goed ;-)

Bij terugkomst mijn diner besteld bij Colin Breda, een kadootje van de Crowdfunding, gewoon bezorgd op de camping. Was heerlijk, veel te veel, dus overmorgen ook nog eten. Zelfs een kaarsje en muziek om te downloaden erbij. Top!! Met xxx van Colin 😃

Rondje camping levert een tweede douchegebouw en toiletruimte op, prachtig, stukje lopen, maar dan heb je ook wat. Je kunt er zelfs het eea bestellen, eieren, rabarber en asperges. Grappig, briefje invullen, geld in potje, morgen ophalen. Zelfs een groentetuin is er. Morgen de andere kant op, wie weet wat ik nog vind hier, het is mega groot.
Nu uitbuiken, bakkie koffie en lekker lezen. Heerlijk nog buiten, deze dag viel zeker mee, al druppelt het nu wel weer af en toe.

Fijne avond allemaal en tot morgen.