Dag 4

Nederland, Lauwersoog

Goedemorgen, middag of avond, afhankelijk van wanneer jullie dit lezen.

Het is droog!!! Én het het wadloopcentrum heeft gereageerd, ik kan er zo langs, wie weet gaat het er toch nog van komen.

Dus afwachten maar.
Pak straks lekker de fiets om meteen de omgeving te verkennen, te genieten van het water en wat boodschappen te doen.

Tot later.

De dag is een beetje anders gelopen dan gehoopt, het weer werd alleen maar slechter en slechter, storm en regen, het hield niet op. Alle klepjes van de camper vinden het leuk en klepperen gezellig mee met de wind.
Heb me 3 x aan en uitgekleed, droog, snel weg, maar voordat ik uit de auto was stortte het alweer. Eindelijk droog, snel naar het wadloopkantoortje. Helaas de tocht is op zondag en ja, dan ben ik hier niet meer, "bewaart u de bon maar tot volgend jaar, het is een prachtige tocht mevrouwtje" gaf de schipper aan. Het seizoen is hier eind augustus gestopt.
Nog even boodschappen doen in het winkeltje van een camping even verderop. Wat lekkers en noodzakelijks. Buiten gekomen, ja ja het giet weer en tegenwind, gelukkig doet mijn e-fietsie het zware werk. Gekeken bij het visrestaurant tegenover de camping, daar ga ik vanavond lekker een hapje eten.

Even opdrogen in de camper, beetje lezen en een spelletje doen
Even route bepalen voor morgen en vrijdag
Even lekker luieren
Even een broodje eten met nog een restje paling
Even een bakkie thee, met natuurlijk iets lekkers, zo kom ik de dag ook wel door.

Het is half 6 geworden én het is droog, de wind een stuk minder en zelfs een piepstukje blauw te zien.
Het lijkt echt op te klaren, compleet met zon.
Ik ga een stukje lopen, na heerlijk gegeten te hebben. Prachtige wolkenluchten boven de haven en de meeuwen genieten mee.
Op de camping nog wat plaatjes geschoten van de zonsondergang, mooi met de donkere wolken.
Het konijntje is ook zijn holletje uitgekomen, komt gezellig snuffelen en eet lekker zijn grassprietjes.

Kijk nog een uurtje tv met een bakkie koffie, zonder iets lekkers :-) heb na het eten een heerlijk softijsje genomen.

Morgen met de fiets op pad.
Truste allemaal voor straks.