Update

Nederland, Gouda

Weer heerlijk thuis, maar wel met een kadootje.
Was vorige week al besmet met een aircopestje, dacht ik, ging al beter, maar mijn hoofd bleef toch wel wat dicht zitten en een beetje de kennelkuch.

Met eten dacht ik, wat proef ik toch weinig, lichtje ging aan ;-), het zal toch niet ........ toch maar even testen en met 2 minuten was het overduidelijk, twee streepjes, positief, ik heb CORONA, pfff na 5 vaccinaties en 2 jaren doorgekomen te zijn, zonder, heb ik het nu.
Beetje gammel, maar niet ziek, geen koorts, een kuchje en dus géén reuk en smaak, dat is eigenlijk het ergste.
Heb ik een heerlijke maaltijdbox van Marley Spoon geregeld voor vandeweek, nou dat zal lekker smaken, niet dus.
Kan dus ook niet naar de huisarts voor mijn knie, maar gelukkig gaat dat de goede kant op, nu ik niet veel loop en rust kan nemen.

Deze week uitzitten en hopen dat het weekend weer een negatieve test geeft.

Dit was dan het staartje van deze reis, tot horens of lezens.

Tjeetje, wat een pech nu Yvon!! Sterkte en beterschap!! Hopelijk voel je je volgende week weer een stuk beter!!

Wendy (Martin) 2022-11-09 15:24:47

Tja, helaas, komt goed Wendy.

ivie74 2022-11-09 15:32:05

Wat een pech, maar net wat je zegt: Het kan niet uitblijven. Het is net als verkouden worden. Voor je het weet heb je het opgelopen. Beterschap. Lieve groet, Ron

Ron 2022-11-09 17:23:43

Veel beterschap Yvonne, verzorg je goed