Dag 44 is nog niet ingevuld ;-), maar het wordt vanzelf ingevuld

Oostenrijk, Hohenberg

Als je alles van te voren weet, zou het leven er heel anders uitzien :-), ieg had ik dan vandaag gereden, maar ja, zo is het nou eenmaal niet en van het weer kun je never op aan. Dus zit ik vandaag grotendeels binnen, het heeft de hele nacht gestortregent en heel hard geonweerd, dat klinkt lekker tussen de bergen en het bleef heen en weer gaan van berg naar berg en weer terug, zo bleef het lekker hangen. Niet zo heel lekker geslapen dus. Ach ja, mag ook wel een keertje wat minder weer, heb al zoveel zon gehad, mag zeker niet klagen en dat doe ik dan ook niet, maar fietsen zit er denk ik niet in vandaag, zelfs niet voor gebakjes :-) :-), maar morgen wordt het weer weer beter!

Beetje langer in bed blijven hangen, bananenpancakes gemaakt, jus d'orange en pruttelkoffietje erbij, lekker hoor. Ach "mij maken ze de pis niet lauw" zoals Herman een keer tegen me zei :-).

Ga voor het eerst van deze reis mijn laptop maar eens opstarten, vast mijn foto's wat schiften, daar is het prachtig weer voor en jullie weten " het regent nooit de hele dag" alhoewel ;-). Én ik heb zelfs een dikke trui aan :-) :-).
Én weer een mooie plek zoeken voor morgen en overmorgen, zo'n 350 km verder op de route.

Zo grappig te zien, het is even droog, iedereen komt zijn hok uit, iedereen is aan de opruiming, iedereen wast de vliegenlijken van de auto (lekker geweekt door de regen), al met al, heerlijk koel om wat klusjes te doen en verder is het doodstil, alléén de vogels fluiten er op los, die hebben er geen last van. Ja, want weer om de was te laten drogen is het niet vandaag, dus dat blijft in de tuppyemmer tot morgen, zit nog geen sop in hoor :-).

Het wordt tussen de middag droog en er verschijnt zelfs een waterig zonnetje, dus stoel en tafel naar buiten en eten.
Doe een rondje camping en een stukje daar buiten, het is hier midden op het boerenland, geen dorpje in de buurt, wel nieuwsgierige koeien en een geit.
Doe de afwas en ben nog niet terug bij de camper of de eerste druppels vallen alweer. Ben ieg reisklaar voor morgen.
Ga straks een hapje eten hier in de stube, ziet er gezellig uit én ze hebben flamkuchen.

Heerlijk was het, zo lekker had ik het nog nooit gegeten! Een aperolspritz erbij, nog lekkerder :-) en een tweede meegenomen naar de camper, wie doet me wat!?!?

Wat zal ik lekker slapen straks ;-).

Fijne avond en tot morgen, weer een stukje verder, met een beetje meer zon hopenlijk.