Dag 11 Udaipur

India, Udaipur

Lekker rustig aan op onze "vrije" dag.

Het gebruikelijke ontbijt genuttigd en met Greet en Fried de fooienpot besproken, we hebben € 50,00 pp (24000 rp met zijn zessen en dat is hier echt een vermogen) ingelegd en we begrijpen echt niet wat Badam ermee doet, gaan hem om verantwoording vragen, we zijn benieuwd.

Erna naar de kleermaker, dus ik even pindatten, omdat iedereen er zó naar uitkijkt :)
De kleermaker is er nog niet en we gaan naar het City Palace, ruim een uur rondlopen door 400 jaar historie.

Laten ons door de tuktuk naar de vertrekplaats van de boot brengen, vanwaar we een boottochtje langs het witte paleis en wasplaatsen van de bevolking maken, ze doen de was en wassen zichzelf in het meer, mooi om te zien.

Het Witte Paleis (Lake Palace) is beroemd geworden door de James Bond film "Octopussy"

Na terugkomst gaat Erna terug naar de kleermaker en ga ik mijn schilderij ophalen en maak een praatje met de penkunstenaar.

We willen nog een paar uurtjes zon meepikken, maar het gaat gieten, onweren en zelfs hagelen en dat hier in India.
Kijken wat het weer gaat doen, willen er eigenlijk nog wel even op uit.

Hoi beiden. Zo te lezen amuseren jullie je prima en is het allemaal zeer de moeite waard. Ben erg benieuwd naar de foto's en jullie reisverhalen. V.w.b. Ramses, nou die voelt zich een beetje alleen. Vandaag een uurtje bij hem geweest. Verder gaat het zodanig goed met hem, dat mijn handen een beetje open liggen. Geniet goed met zijn tweetjes en ik ik volg jullie.

Gertjan 2014-04-18 18:31:39

Fijn, dat je goed voor hem zorgt. Mis hem wel hoor. Wij genieten ontzettend. X

ivie74 2014-04-19 06:20:59

Klinkt allemaal heerlijk en ik ben benieuwd naar je kunstwerk! Jammer van het gieten, ik zit nu in de zon..hahah. Maar zou graag in jullie broekzak zitten! Veel plezier nog!