Daar gaan we!

Nederland, Gouda

We worden om 9 uur opgehaald, natuurlijk wordt het iets later :-). En dan nog even terug, Ruby heeft haar bril vergeten ;-). De auto zit mudtje vol, we zitten rondom ingepakt, ik ben niet de enige die teveel meeneemt blijkbaar :-). Maar het zit nog steeds prima, veel ruimte gelukkig. Klaar voor een dikke 800 km naar München airport, waar ons overnachtingshotel is.
Mcdreams ziet er top uit. Met het geld van de geannuleerde PCR kunnen we mooi het hotel betalen.

Na 2 uurtjes stoppen we en moet er getankt worden, zou in Duitsland goedkoper zijn, volgens de app van Ruby, maar ook hier €2,00. Naar de "loo" maar de pin doet het niet, dus kruip onder het hekje door, moet toch wel even :-).
Na de chauffeurswissel weer verder.

En daar zitten ze dan ineens met (schoon) vader en moeder op weg naar de wintersport. Hoe bijzonder is dat :-).

Het schiet lekker op, rustig op de weg en we rijden met een gangetje van 125 km p/u. We eten uitgebreid bij Burger King, lekker hoor en dan is het ineens nog maar een klein uur.

Ruby kan digitaal inchecken voor ons allemaal met onze paspoortgegevens, waarna we een toegangscode voor de kamer op de sms krijgen, super geregeld en een top kamer(tje) nieuw en met een enorme tv waar ik gewoon op kan streamen, dus op Netflix een aflevering, nou ja twee :-) van mijn serie "vis a vis" gekeken. Heerlijke douche genomen, morgen vertrekken we om 6 uur, lekker vroeg, dus heb ik dat maar vast gedaan.

Voor nu "guten nacht, und bis morgen".

Zo ken ik je weer "huppekee" onder het hekje door, goede reis jullie!!

Margreet 2022-02-04 14:02:21

Hé, lekker op wintersport, hoe fijn! Veel plezier, ik ga weer genieten van je verhalen.

Marion 2022-02-04 22:53:32

Fijne vakantie!

Angela 2022-02-05 08:15:44

Veel plezier!!

Cindy 2022-02-06 14:09:08

Thanks allemaal, dat gaat zeker lukken.