Dag 2

Indonesië, Tangerang (bij Jakarta)

Aankomst op vliegveld Sukarno-Hatta.
Na een lange reis van bijna 18 uur, zie ik de koffers al voordat we bij de band zijn, lekker snel dus.

De FOX gids wacht ons op.
De bus laat even op zicht wachten, wat met deze klamme warmte eigenlijk net even teveel is. Op weg met de FOX bus naar ons eerste hotel in Jakarta, we doen meteen even wat siteseeing en gaan vandaag i.p.v. morgen naar de Kalapa haven en brengen een bezoekje aan het Gouvenementsgebouw en het Bandung cafe uit vervlogen tijden.

Aankomst Millenium HOTEL , even wachten op de sleutel en dan heerlijk naar een koele kamer. Ik maak nog even een fotorondje rond het hotel.
Even lekker languit de beentjes strekken, want die hebben wel wat te lijden gehad en een heerlijke douche , om 19.00 u naar het welkomstdiner met onze mede reisgenoten. heerlijk gegeten, veel en zeer goed eten. Wat een gastvrije mensen, kreeg 2x gratis internet en onze stoelen werden aangeschoven, minibanaantjes mee voor morgen, want ja, een cola en een banaantje per dag, houdt de darmen oké! Voor zover we elkaar gesproken hebben, lijkt ons de groep erg leuk. Er zitten een paar lolbroeken bij ;-)).
Morgen verder naar Bandung. Vroeg onder de wol, want om 6.00 uur loopt de wekker, of eigenlijk gaat de telefoon.
Welterusten allemaal.

Klinkt goed ...welkomsdiner ...geniet ervan heb je verdiend naar zo'n lange reis en drukke/stressvolle periode ...ik ploeter wel door (drukke agenda, gesprek baas en 2 sollicitaties! ...kortom druk maar ik zit in de "vlo")