Binnen......

Nederland, Den Hoorn

Vannacht was het droog, moet ik naar de wc vannochtend en ja hoor het gaat regenen, volgens buienradar gaat dat ook nog wel even duren.
We blijven lekker binnen vandaag en nog een leuke bijkomstigheid, ik krijg ontbijt op bed :-)
We zoeken weer iets moois op, voor als het weer droog is, we hebben nog steeds niet alles afgestreept, een reden om zeker nog eens terug te komen.

We zijn blij met onze regenvoorbereidingen van gisteren avond.

Jan van Haasteren is ook mee op vakantie, dus vandaag zal er ook wel een puzzeltje aangaan :-)
We amuseren ons ook wel zo'n dagje met regen, voorlopig hebben zoveel mazzel gehad met heel veel prachtig weer.

Camper lunch gemaakt door Vanja, lekker hoor, ja het regent nog steeds, nog even doorbijten. Na regen komt zonneschijn!! Wanneer, dat weten we alleen nog niet :-)

Mooi meteen even reparatie tijd, 2 schroeven van een van de achterluikjes zijn los, dus maar even vast draaien en klaar is Kees.
Pruttelpotje weer schoon, meteen het vuil water weg laten lopen, nou ja vuil, maar het is toch heel nat buiten, dus ons beetje water kan er wel bij.
Vanja maakt vast een spaghetti prutje voor vanavond, is dat ook maar vast klaar, zo zijn we lekker bezig op deze regendag. Afgewisseld met slappe lach momenten, beetje snoepen, koffie drinken, leedvermaak over de nieuwe blokhutbewoners en lunchen, wij komen de dag prima door.
Vanja trotseert de regen om iets lekkers voor bij de koffie te scoren.
Vanja komt terug als een verzopen katje met wel 2 soorten, voor nu en straks. De echte Texelse Hoornderring (een zachte koek met 100% amandelspijs, naar oud familierecept) én mijn favoriet, cheesecake mmmmm.

Nederlands elftal, gezellig! Met een taartje. Nu eerst nog even puzzelen.