Dag 1

Nederland, Schiphol

Op weg naar Schiphol 42,7 km.

Ik rijd met mijn eigen auto naar Schiphol, waar Martijn de auto oppikt en afscheid neemt. We komen precies gelijk aan, wat een timing. Hij heeft weer mazzel, kan lekker 3 weken in mijn auto rondrijden.
Wel wat aan de vroege kant, meteen mijn koffer wegbrengen en inchecken, ben ik die maar vast kwijt, 20,7 kg, netjes toch, blijkt dat 23 de grens is, er had dus nog iets bij gekund.

Probeer nog even bij Jo en Janine (2 van de liefste meisjes :-)) te komen, (zij gaan samen naar Stockholm voor 4 dagen), maar mag helaas daar de douane niet door. Via de app maar even goede reis wensen over en weer.

Op Schiphol hoop ik al wat medereizigers te ontmoeten en ja, net een echtpaar ontmoet van mijn gezelschap, lijken aardige lui, toch handig herkenningsmiddel, die FOX labels.

Vertrek om 12.45 uur met de CX 270 van Cathay Pacific via Hongkong, waar ik zo'n 2 uurtjes doorbreng, op het vliegveld. Verder om 08.40 uur met de CX 5297 (een kleiner vliegtuig) van Dragon Air (dochter van Cathay Pacific) naar Hanoi waar ik om ca. 09.40 uur plaatselijke tijd land en ik dan meteen in dag 2 ben beland. Dat rijmt..... :-)

Was heel jammer dat we niet even een bakkie konden doen he!

Janine 2015-03-30 16:06:08

Halen we na de vakantie in!