Dag 10 Udaipur

India, Udaipur

Via het nationale park Kumbhalgargh rijden we naar het fort. Een mooie route door de natuur en natuur hebben we nog niet echt veel gezien.

We stoppen in een klein dorpje om wat foto's te maken en kopen meteen wat drinken, Badam geeft gehoor aan het gezamenlijk verzoek van Greet, Fried en ons, gisteren, af en toe een fotostop te maken.

En wat later bekijken we de Mahadev Tempel, weer een mooi bouwwerk.

Rond 10.00 uur krijgen we een uurtje om het Kumbhalgargh Fort te bekijken. Weer heel apart, elk fort is totaal anders.
We lopen een schoolklasje tegemoet en we moeten met hen op de foto, leuk. Ze vragen of we zussen zijn :) en dat laten we maar zo.

We rijden door naar Udaipur, waar we in Hotel Udai Gargh (Mount Abu) verblijven.
Weer een heritage hotel, prachtig en wat een schitterend uitzicht op het meer!
Én een zwembad op het dak, óók daar gaan we weer van genieten.

We worden waanzinnig ontvangen met "welcome" in bloemblaadjes op de vloer van de hal van het hotel.

Even een paar uurtjes zwembad en genieten van het prachtige uitzicht op het meer en het White of wel Lake Palace, het paleis waar de James Bond film, Octopussy is opgenomen.

Een hapje eten op het dakterras van ons hotel met een prachtige zonsondergang, wat willen we nog meer.

's avonds een geweldige dansvoorstelling en nog een biertje ter afsluiting op het dakterras.

Vertrek 08.10 uur aankomst 13.30 uur incl stops, 154 km.