Camping Vinaros

Spanje, Vinaròs

27-4 Heerlijk geslapen wel met een Melatonine pilletje, wat een verademing. Ik heb 6 soorten medicijnen mee, waarvan er een stopt eind april , 1 op 23 mei en de rest op 25 mei dus ik ben er voorlopig zoet mee.

Marinus heeft een heel schema gemaakt sommigen zijn 2 keer per dag en sommigen 3 keer. Op de telefoon van Marinus is 3x per dag een alarm ingesteld zodat we het niet vergeten. Een hele uitzoekerij want koffietijd is bij ons bv 10 uur maar hier is dat ontbijt.

Hij heeft naar aanleiding van hun schema zelf een duidelijk schema voor onszelf gemaakt omdat bij sommigen staat 3x per dag om de 8 uur. Even aangepast naar ons leefritme. Marinus heeft dat allemaal uitgezocht daar ben ik veel te chaotisch voor.

Vrijdagavond kwamen we tot de ontdekking als ik tv kijk dat ik compleet doof ben aan mijn rechter oor, Marinus ziet een zwarte prop zitten dus beginnen we met olie te druppelen.

Vandaag geïnformeerd waar ik dit kan laten uitspuiten. Er zou een soort EHBO/ Urgencies post zijn. Iedere dag 24 uur open.
Marinus gaat nu naar de Lidl want zondags is hier alles gesloten.

28-4 Marinus is druk met de beslommering van toilet legen, water tanken en afwas. Om 11 uur bij de receptie krijgen we een ander verhaal te horen, ja dat is wel open maar of je voor dit soort dingen dan geholpen wordt, ze dacht dat we beter maandag heen kunnen gaan?

We besluiten toch om heen te gaan , niet geschoten is altijd mis. Bij de EHBO post laat Marinus zien via Google Translate dat het oor verstopt zit en dat we al 3 dagen met olie druppelen. Man spreekt geen woord Engels. Ik kan gaan zitten en hij is 10 minuten bezig met al mijn gegevens in te voeren.

Door naar de zuster die ook geen woord Engels spreekt. Marinus laat de Spaanse tekst weer lezen.Of ik er ook pijn in heb, het enigste woord pain , nee dat heb ik niet Met water in het oor spuiten via een spuit haalt ze er met een dikke zwarte prop uit. Of het zo goed is? Ja
ik merk wel verbetering maar ook door het water is het niet in te schatten. Dit verstopte oor heeft geen goed gedaan aan mijn alle zwakke evenwicht. Loop nog met stok en steun van Marinus.

Het is ondertussen mooi weer en lopen naar het haventje en de mooie boulevard. Zitten hier en daar even en als we terug lopen ,we gaan op een terrasje een broodje eten. Daarna bellen we een taxi en moeten daar helaas 20 minuten op wachten. Nou ja we zitten goed tegen 2 uur is de boulevard practisch leeg, siësta tijd. 10 voor half 3 zijn we weer op de camping, erg moe maar wel voldaan.

Team Op stap met de camper heeft een prima prestatie geleverd met een dikke pluim voor Marinus.
Langzaam aan vooruit!
Groetjes Ina en Marinus.

Knap hoor een wandelingetje, bijna een marathon. Sterkte. Lieve groeten, Berta Smilda

Berta Smilda 2024-04-28 22:06:36

Nou Ina en Marinus , gelukkig gaat het steeds iets beter . En ik wens jullie sterkte bij jullie verblijf in Spanje . Ga vooral af op wat jullie goed lijkt. Neem lekker rust en geniet waar je kan . Groetjes en liefs v Guda

Guda 2024-04-28 22:23:25

Lieve mensen, wat een avontuur. En opgeven, ho maar! Zachtjes aan, dan breekt het lijntje niet, aanpassen, zorgen voor elkaar en vooral genieten van de mooie momenten. Lieve groetjes van Mike en Wilma, tot ziens!

Wilma 2024-04-28 22:55:23

Hoop dat je gehoor (en evenwicht) verbetert. Slaap lekker!

Louise 2024-04-28 23:01:15

Hoi Marinus & Ina. Vooralsnog veel werk verricht vandaag. Mooi, zo te zorgen voor elkaar. Hoop dat jullie actie van vandaag vooruitgang mag boeken. Sterkte voor beiden toegewenst. Groet van P&W.

Peter K 2024-04-28 23:12:33

Prachtig hè daar. Is ook onze favoriet. Hoop dat je elke dag vooruit blijft gaan en je evenwichtgevoel ook snel verbeterd. 🙏🍀 Lieve groetjes aan dit TOP team.

Karin 2024-04-29 09:46:51

Oef, eindelijk de grootste ellende achter de rug. We hopen dat je verder goed herstelt en nog kan genieten van je verdere reis.