Ziekenhuis Vinaros

Spanje, Vinaròs

15-4 We gingen naar Vinaros voor de Fiat dealer, het display geeft al 10 dagen bij het starten aan laat motor controleren. Staan vlakbij op de camping maar hadden eerst boodschappen gedaan. S ‘Middags 3 uur heen want van 1 tot 3 is er siësta. Ik voel me al slechter, geen eetlust, pijn in schouder en arm, die nacht niet geslapen.

16-4 We gaan met een taxi naar ziekenhuis ook in Vinaros, het ziekenhuis van de Regio.
Ik kom om half 10 binnen bij de spoed en om 3 uur lig ik op zaal, interne afdeling. Heel veel onderzoeken gehad, op een foto die ik binnen genomen heb staat Hospital Comercial Vinaros! Ik krijg infuus en antibiotica ook via infuus.

17-4 Door de pijnmedicatie alles via infuus heb ik goed geslapen en ik kan weer op mijn linkerzij slapen, rechts is ngo zeer pijnlijk maar wel wat minder

18-4. Slecht geslapen, echo van schouder en hart gehad, alles goed, volgens dokter infectie in bloed.
Hopen morgen op een betere dag,gister voelde ik me beter.
Groetjes Ina en Marinus.

Wat jammer dat het vandaag minder gaat, een slechte nacht helpt daarbij niet! Geen ‘gekke dingen’ uit de echo dus👍🏼 Hou vol!🧡 Marinus is lekker bezig 😄💦

Louise 2024-04-18 17:41:43

Nou Ina, wat een pech! Dit zijn we niet van jou gewend. Je bent nu in goed handen, hopelijk knap je snel op. Liefs, Simone 🥰

Simone 2024-04-18 17:48:05

Oh oh het is allemaal wat. Fijn dat er niets raars uit alle onderzoeken is gekomen. Hopelijk knap je snel op en kan je weer lekker door 🥰

Karin 2024-04-18 17:55:56

Wat een pech en akeligheid Ina!Hopelijk gaat het gauw weer goed met je.Heel veel sterkte!

Marianne 2024-04-18 18:13:31

Al een paar dagen aan jullie gedacht en had geen goed gevoel! Het was te stil!! Gelukkig zijn de onderzoeken goed misschien moet het z’n tijd hebben. Geef je er maar even aan over, het komt weer goed. Veel sterkte voor jou en Marinus. 🙏

Berta Smilda 2024-04-18 18:33:02

De laatste tijd vinden wij elk verslag van jullie al spannend met die gezondheid van jou, Ina. Veel sterkte beiden en rustig aan dan breekt het lijntje niet.

Mike en Wilma 2024-04-18 18:39:57

Dat was toch niet de bedoeling, van jullie trip. Veel sterkte samen en beterschap Ina!

Margot 2024-04-18 18:42:34

Ina, omdat we al een paar dage geen verslag meer hadden gezien van jullie dachten we al, het zal toch niet.... Gelukkig zijn de uitslagen goed, hoplijk knap je snel op. Sterkte en beterschap

Thole Feith 2024-04-18 19:06:27

In eerste instantie schrik je van zo’n bericht! Wel erg alert gehandeld! Meteen naar de SEH en adequaat optreden. Blijft spannend natuurlijk, want ‘pijn’ is een signaal. Hopelijk geven alle onderzoeken een goed beeld, de juiste diagnose en behandelplan. Veel sterkte allebei, in voor- en tegenspoed ben je aan elkaar gebonden! Beterschap.

Peter 2024-04-18 20:05:32

Beste Ina en Marinus Veel sterkte en snel beterschap en snel Uit het ziekenhuis Groeten ria en koos

Ria en Koos 2024-04-18 20:24:27

We hopen dat je snel opknapt Ina Je bent in ieder geval in goede handen en gelukkig gaat het wat beter. Mooi dat de onderzoeken gerust stellen. We wense jullie beiden veel sterkte knap masr gauw op.

John en Marian 2024-04-18 20:26:18

Hoi Ina. Dit zijn niet de vakantiefoto's waar we op zitten te wachten. Heel vervelend zo'n kink in de kabel. Niet alleen voor jou maar ook voor Marinus. Hopelijk herstelt e.e.a. snel zodat je weer terug in de camper mag. Voor nu maar duimen op een goede afloop. Houd je haaks!

Nico Bloot 2024-04-18 23:26:56

Ina dat was even schrikken, maar ook voor Marinus. We hopen dat alles meevalt en je spoedig weer in je camper kunt zijn, op weg naar....elders. Sterkte en groetjes van Adrie en Arthur.

Adrie en Arthur 2024-04-19 11:53:23

Liebe Ina, alles Gute für dich und eine schnelle und komplette Genesung. Das ist nicht schön in einem fremden Land in einem Kranken haus. Wir drücken dir alle Daumen. Johanna ist seit einer Woche aus der Reha zurück. Hat auch noch eine neue Hüfte erhalten. Alles noch sehr schwierig. Neues Knie und neue Hüfte in vier Monaten. Viele liebe Grüße Johanna& Wolfgang

Johanna & Wolfgang 2024-04-19 16:16:23

Hoi I &M, Dat was toch even schrikken voor jullie, maar op afstand ook voor ons. Wij hopen voor jullie dat er spoedig van een verandering ten goede sprake mag zijn en dat jullie weer terug mogen keren in de rollende thuisbasis. Marinus heel veel succes met de storing in de camper. Hoop voor je dat het terug te voeren zal zijn tot een simpel 'iets' !! Ina en jou veel sterkte toegewenst!! Groet van P&W.