Kramsach

Oostenrijk, Gemeinde Kramsach

10-4. Het is prachtig lente weer ,we maken een kleine stop in Oostenrijk op camping Stadlerhof waar we in februari ook waren We rijden er via een toeristische route naar toe.. Prima camping, met verwarmd buiten zwembad en mooie plekken met uitzicht. Maar we staan nu op de Ūbernacht-stellplatz waar we ook veel ruimte om ons heen hebben.
Morgen gaat het weer waarschijnlijk veranderen, bewolkt en wat regen, in dat geval gaan we verder en Italië in.

We hebben hier in de omgeving al het een en ander bezocht. Er zijn hier een paar kleine meertjes waarvan de Reintalersee het grootste is. In februari zijn we met de bus naar het eindpunt van het meer gegaan en toen terug gelopen. Nu lopen we het helemaal rond. Het is heuveltje op en af, met af en toe even op een bankje uitrusten, is het voor mij net te doen, 6,6 km gelopen pfffff.

Het is druk, heerlijk weer en een vrije dag dus veel wandelaars en fietsers en de P‘s langs het meer staan overal vol. Als we terug komen kunnen we nog lang buiten in het zonnetje zitten.
Groetjes Ina en Marinus

Prachtig die foto's. Toch ook een mooi land dat Oostenrijk. Helemaal als het zonnetje schijnt.

Nico Bloot 2023-04-10 20:54:25

Mooie foto’s en wat betreft het weer:evenzo tjee dat kan je hier niet zeggen momenteel.Het onweert,giet en hagelt dat het een lieve lust is.Dan is het verslag een mooie afleiding!Goede reis verder.

Marianne 2023-04-11 00:42:54

Hi Ina & Marinus, Ik hoop dat de beide dames, de koe (foto 3) de bus in hebben gekregen, best een dingetje volgens mij! Leuke foto's heb je weer gemaakt voor ons, van het karrenspoor, de bloemen en de omgeving. Zo te zien was het ook naast de Camper best uit te houden.Als jullie inderdaad je reis naar Italië gaan vervolgen wensen wij jullie een mooie, veilige trip. Groet van P&W.

Peter Kee 2023-04-11 01:18:14

✔️

Louise 2023-04-11 12:20:11

Oostenrijk is ook prachtig 😍 Mooi je haar zo Ina, niets meer aan doen. Groetjes en een fijne reis. Fred en Karin